2013年11月9日星期六

Sheldon K1面試第二回@神召會合一堂

 
 
 
2/11/2013(星期六)
今朝Sheldon瞓到8am都未起身
正想叫醒佢就自己起床, good!
今次我地同表弟一齊IN 合一
IN 9:30am 我地早咗9:10
但係都係一到立即有得入去~
完全唔駛等~
入到去mami填表,
爸爸家姐陪sheldon在大堂遊戲屋玩
等了大約10mins,
有位老師出來, 話叫您地名就出來排定隊等in
好快手~
sheldon同表弟IN!
入到課室得四張table
4對家長4位學生 2位老師~
老師一入嚟就同sheldon傾計
我心諗都好吖, d IN唔駛Sheldon無耐性~
老師問邊個同你嚟?
指住爸爸, 再問仲有呢,
Sheldonmami
 
跟全叫佢玩110的數字板,
全部砌一次, 其實拎開咗都好難用形狀去分,
都係要您識1-10次序先放得正確,
呢樣sheldon最有心機,
不過玩完呢個之後,
老師用本書嚟再問顏色~.
都未回答老師問題
就轉身離坐大叫阿寬~~~ (表弟個名)
之後去表弟table要攞表弟玩緊的ABC 字母板,
仲攪到表弟好忟憎, (大叫~唔好意思阿寬要ABC)
仲要老師調解兩個增嘢~ (滴汗中~~~) 
結果要阿寬比咗ABC 字母板sheldon先返回坐位~
不過老師之後就無再問Sheldon!
眼見人家個個都好乖回答老師問題,
當時在現場感覺好難受(真係想喊出嚟)
 
之後臨完場老師派氣球,
Sheldon見到表弟有, 又想要~


我同Sheldon講自己出去問老師 取氣球~

Sheldon真係出去問
老師是隨手拎一個~
Sheldon竟然同老師講~藍色~
咁算唔算答咗考顏色呢?
~總之呢次都唔感有祈望~

結果要20141月先知道~
3個月實太慢長喇!
 

4 則留言:

  1. 係la!! 3個月真係好漫長.....
    btw, sheldon收到家姐嗰間ge offer未呀?!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 恭喜哂, 你知左即得左la!! am定pm?!
      我未收到信, 即係冇機呢, haha!

      刪除
    2. 多謝! 係PM~
      唔一定冇機, 等一等,應該點都會通知的~

      刪除