2013年11月13日星期三

Sheldon K1面試第三回(好大反差)@聖母無玷聖心



 
 


2/11/2013(星期六)(pm)


上回講到IN合一堂mami心情勁down 

一回家立即祈禱,

希望天主和聖母媽媽帶領住sheldonin好下午呢間~
快快去食完個brunch之後就回家準備另一間interview
基本上sheldon都未返到屋企已經喺車瞓著咗喇!


 
 
一直瞓到2:15pm起身, 時間啱啱好
in呢間真係不容有失
因為係軼賢家姐就讀的學校應該機會最大的~
 


當日學校安排得幾好,
我地in 3:15pm,

3:00pm到的即時入得,
3:15 & 3:30有一條隊排緊,
不過都好快,等咗唔夠10mins就入得~
入到去有一個等候室,

都未坐暖就叫我地起身帶小朋友去操場玩
到了操場mami碰到blogapple媽媽我地唔止同一時間同一間房in

真係有緣喇!

不過去到操場, 看似自由活動玩遊戲,

其實老師在旁觀察比緊分~
大約玩咗15mins後就排隊入課室in!
 


入到課室1位老師在2個小朋友中間問問題~
老師一入到去見到Sheldon就問
您叫咩名? 好在Sheldon肯答全名
原來老師攞錯表弟張申請表嚟見sheldon

 

老師話等一等, 出去找拎返Sheldon Form~
表弟呢間無嚟in
因為怕了合一堂事件再發生
(加上天主教唔係表弟最想入的學校)所以....
 
講返面試喇!
之後老師不停 整呢整路
等咗好耐都未開始,
其他家長已經同老師傾到笑哈哈
等等吓 Sheldon又開始唔耐煩!

mami ~~ poo poo !!!!!
咩話? 呢個時候要poo poo,
唔係化? (咁嚇我!!!)

不過我覺得咁嘅情況, 都係報假案居多~
所以我無理佢, 諗吓點先可以分散sheldon的注意力~
咁我就唯有出最後一著比粒糖佢食~
食完糖之後, 乖到你唔信~

直頭好似食咗 迷暈丹

您叫佢做乜都得~

跟住有心情畫畫~
 


而老師就問同檯的另一位小朋友
妳叫咩名?

唔知佢唔想答~定唔識答?
之後叫兩位小朋友各自砌積木
砌完叫兩執返入個盤喥~
 


兩個都好合作, 仲雙手交返比老師
老師話您畫畫比我睇吖
Sheldon竟然, 右左手各揸1支顏色筆兩手一齊畫~
老師仲話, , 咁厲害吖您~ (係咪遮話佢粗魯呢)
跟住問埋佢手中的顏色筆係咩色~
sheldon都全部有答老師~
 

最後問mami 點解揀呢間學校?
我話因為家姐讀緊好好吖~
老師 : 係咩????

仲問咩名, 讀咩年級, (!喝吳吋呎咐即係原來無mark up)~

怪唔知話試過有d家姐阿哥喺處讀緊都會唔收囉~ (又嚇一次)

老師繼續在黃表比分~
最後一條問題,
就係老師在小朋友晝紙上寫低佢地的申請編號
寫一個數目字讀一個
老師用原子筆寫第一個係1
女孩唔知仲乜, 唔識答~

我心諗, C火喇!
 

輪到老師問sheldon,
老師一邊寫一邊要Sheldon將數字讀出,
最估唔到Sheldon竟然明, 仲答得好快

老師第四個數字係5字都未寫完~

就問佢係乜? (我心諗都未寫完就問?)

sheldon都讀到出嚟

呢樣老師讚佢~
仲立即派糖~ 仲係Sheldon好鍾意嘅 寶珠~

Sheldon立即講多謝~
咁先安心小小~
總括來講今次interview真係好神奇,
因為反差太大喇!
不過我都相信天主和聖母媽媽照顧住sheldon,
所以最後Sheldon都能乖乖完成面試。
 
 
 
 


6 則留言:

  1. 恭喜哂有offer呢!! 希望apple都有機會一齊做同學仔啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks!我都好想sheldon同apple一齊做同學仔吖~

      刪除
  2. Sheldon表現好好呀, 真係萬分感恩呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. in緊果時, Sheldon話要poo poo, 真係諗返都 "一額汗" 吖~

      刪除
  3. 依家你放心哂個細仔啦~~^^相信天父會繼續眷顧ELLA^^

    回覆刪除
  4. 多謝您! 下星期就有Result喇!

    回覆刪除