2008年10月9日星期四

BeBe爸爸唔喺香港呀!

6/10/2008(星期一)
闪闪发光图MSN头像图片571

BeBe爸爸唔喺香港,
闪闪发光图MSN头像图片563

同表叔去咗北京旅行同搵大伯,
所以依幾晚得我同軼賢小主
兩個夜晚喺屋企,
闪闪发光图MSN头像图片564

真係唔係好慣夜晚無個男主人喺屋企。
好無安全感呀!
仲有唔知喺唔喺軼賢小主搵爸爸,
乖喵最愛MSN表情图片20

成晚都喊醒,瞓唔淋,
乖喵最愛MSN表情图片76

瞓十幾分鐘就起一起身,
乖喵最愛MSN表情图片24

琴晚半夜仲喊到坐咗喺喥,
yoyociciMSN表情图片8

我成晚只喺瞓咗三粒鐘咋!
乖喵最愛MSN表情图片19

BeBe爸爸旅行完快D返屋企呀,
我同軼賢小主好掛住你呀!  
張相係軼賢小主同BeBe爸爸喺姑姐結婚當日影架!靚唔靚呀! 







  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    鄒子澄今日已識得向前爬啦@@(雖然手力多過腳力, 但已爬得好快~~)
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      子澄五點幾係醒一醒, 比個奶咀佢就扭兩扭瞓返~~
      依家子澄成日想企, 一企喺度佢就好開心, 當自己大個左咁
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2008年10月9日下午6:02
        咁您較低張床仔未呀,咁快鐘意企,子澄公主真係咩都學得怏過人。
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      軼賢小主有個夾夾,好得意~~
      我都習慣成日夜晚得一個人瞓啦...我呢排太攰,成日子澄五點幾醒左,轉左身有大力的呼吸聲我先知佢醒左~^^~
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2008年10月9日下午5:40
        日日五點起身,咁慘呀 !咁同佢玩咩呀! 另外我諗您要較低張床仔喇,您唔知佢幾時識擒起身。

    沒有留言:

    發佈留言