2009年3月2日星期一

軼賢小主肯放手行喇!


1/3/2009(星期日)
噖晚好開心呀!一去到爺爺嫲嫲屋企,爺爺就好開心咁話比我知軼賢小主識行喇!識行係唔係架?扶住行識咗好耐喇!點知爺爺話,更係話BB唔駛扶住野嚟行喇!跟住我試吓叫BB行比我睇,WOO真係識行呀!勁呀!行到兩三步喇!BB行到我喥佢自己都又開心又震滕滕。我初時都擔心軼賢小主咁遲都唔肯行,因為多數BB都係一歲就巳經識行,但軼賢小主就識都無膽行,原來要行起嚟BB立即行比你地睇。真係好開心呀!11個月開始,BB所識嘅野真好多咗好多,每日見住佢不停學習新事物,所以嚟緊所有嘅一舉一動BB都會模仿。所以我地一定要比個好榜樣BB!
好高興!軼賢小主踏出第一步。





成隻軟腳蟹咁,行兩步就趺底!










 


  • Carrie Carrie
    • Carrie
    • 2009年3月4日下午1:40
    你好,返咗好多新款童裝呀! , 歡迎入內選購 ~
    仲有 新春大優惠 , 好多貨品低至 65 折 , 快啲嚟睇下啦 ~
    如有打擾 , 敬請見諒
    • wetwet54 wetwet54
      加油呀! 軼賢小主!! 行得再叻 d 就可以拖住媽咪行街街喇!
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2009年3月4日下午3:14
        係呀軼賢小主 e 家都成日要我地拖住佢四圍行 ,去到茶樓又要落地行,喺屋企又要通屋行。
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      軼賢小主都大個左好多呀!! haha
      d細路點止學大人的動作, 有時連你都唔知佢d 野係邊度學架~~
      你還好, 苗生都會做好榜樣; 至於子澄爸....子澄注定做男人頭了
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2009年3月4日下午3:11
        我自己日日對住 BB ,都覺得佢地大得好快 ,所以大家嘅 BB 真係見少一陣巳經唔同晒 ,近 e 兩個軼賢 & 子澄真係快高長大咗。

    沒有留言:

    發佈留言