2009年9月23日星期三

又要打針呀!

近排太忙
所以仲係講緊上兩個星期
仲有好多篇BLOG未有時間寫呀?
13/9/2009(星期日)

軼賢小主又要打針喇!
今次打肺炎連球菌加強針

本想去政府健康院打
但係一開始就唔係比錯退燒藥
就話d醫療輔助隊d職員全部都係part time job
打針果時又手滕腳震

鬼咩好似話醫療輔助隊d職
只要上幾堂course
攞張cert就可以去申請做醫療輔助隊
BB打針喇

所以全部都喺Sunday打
為免有其他出錯
軼賢媽&bebe爸爸商量後
肉痛d都情願自己比$730去
私家醫生打返肺連針喇!

今早去到醫務所超多人
仲要好多人發燒
真係好驚被傳染呀!

足足等咗個幾鐘先到軼賢小主
入到去小主都心知不妙喇
不過有bebe爸爸&軼賢媽陪就冇出聲
但一見到著白袍嘅DR HUI即刻向門口示意走
仲見到醫生攞埋支針筒出嚟直情要即閃喇!

一針“吉”落去即刻喊到拆天
今次係打咁多次針喊得最利害嫁
後來DR HUI 見軼賢小主
喊得咁淒涼咁話想請佢食糖

軼賢媽同DR HUI講我唔想軼賢小主咁快學識食糖
醫生話哩樣係好事嚟嘅
所以DR HUI就送咗哩樣禮物比軼賢小主喇!

正想買SET鉛筆比軼賢小主畫嘢!
家陣有DR HUI送, 真啱駛!
多謝DR HUI嘅禮物呀!

 


  • wetwet54 wetwet54
    軼賢小主打完針有無發燒呀?
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年9月25日上午10:24
      打完針當晚,有小小微燒,好彩食咗一次退燒藥就無事喇!
  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    紅磡健康院係由護士打的 (可能暟澄係nb, 除左打肺鏈, 仲要打其他針, 所以都係護士搞)
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年9月24日下午1:04
      如果好似您個情況我都會比軼賢去健康院打,但係...
  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    點解軼賢小主咁遲先打加強針既??  唔係12-14個月要打啦咩?
    仲有, 子澄公主著左軼賢媽比的衫, 著得佢好lady, 好靚呀~~代子澄多謝軼賢媽 (我留在部份新的比暟澄)
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年9月24日下午1:04
      家陣都係打返 12-14 哩支加強針囉 ! 我都係跟返私家醫生比張針卡我跟住時間去打嫁 !
      唔水多謝喎 ! 您成日話子澄粗魯 , 子澄著裙咪幾靚女吖 ! 有 d 衫 & 裙到我記我攞出嚟時 , 有 d 巳經唔啱著喇 !

沒有留言:

發佈留言