2010年10月27日星期三

陪嫁貓


 
26/10/2010(星期二)
不知不覺原來小白仔已離開了我們四年喇!

 
真係好掛住佢吖!

 
有一日軼賢攞咗d舊相出嚟睇!
當時2003影嘅相!

 
睇返家陣嘅波波真係老了許多

 
一早起來行行企企& 瞓覺
連跑跑跳跳都少咗,

有時連跳高都變得好倫盡吖!

 

但係無變嘅就係依然咁黏我
每一次我有時間靜下來坐在梳化,
又或者半夜三間去toilet都好
波波都唔會錯過任何一個機會,

 
有時又諗,點解我去邊佢會都知嫁呢!
我諗佢係由我一入屋開始就留意住我嘅一舉一動
一有機會就想我抱佢摸佢同可以親近吓我
 

 
偶然係書房上網,
就算唔抱佢都要我望住佢同摸吓佢
如果唔係佢就會企起身,
將成個mon遮住晒唔比我用電腦喇!

 
有一日Samuel同我講真係無諗住波波會咁長命嫁,
我話 無病無痛就幾大年紀都無問題,
最怕係有病要受痛苦遮!

 
畢竟係一隻已經12歲嘅貓貓,
有人又係3年前
我陀住軼賢果時問我會唔會將波波送走比人養
唔知點解,
我同Samuel大家都好有默契咁
同諗都無諗過
BB唔要波波喎!
可能我同Samuel由波波第一買返嚟嘅時候,
已經有共識養寵物係一生一世嘅事!

 
絕對唔可以當寵物係玩具,
唔要就將佢送比人掉出街由它做流浪貓狗,
這樣的事,絕對是我辦不到的。

因為波波係我嘅陪嫁貓。hehe!
 
送上軼賢抱抱波波video
 
 

沒有留言:

發佈留言