2010年11月30日星期二

終於無發燒喇@筋疲力盡

 
29/11/2010(星期一)
 
軼賢發燒咗一個星期多,
全家人都筋疲力盡~
 
諗返應該都係去完呢間學校interview中蕉!

但呢一間係mamibe爸喺沙田嘅心儀學校嚟嫁!
希望今次嘅付出有回報喇!
 
講返軼賢情況,
經朋友介紹,
星期六請咗假同軼賢去咗養和醫院睇兒科專科
本應都無位嫁,因為所有應診都要預約的
但講咗軼賢情況比姑娘知,叫佢地通融吓
所以先有得walk in去排隊。

 
等咗兩個鐘先有得見醫生
入到去詳細咁講咗軼賢呢個星期嘅情況比醫生知~
醫生一見到軼賢就叫佢張開大口,
二話不說就叫姑娘攞棉花棒出嚟
話要示範同軼賢清潔口腔
因為軼賢成個口腔都發晒炎,又飛滋又牙肉積血
一定要用棉花棒將牙肉的積血按晒出嚟!
 
聽落去好似好簡單
即場要mami, be&姑娘,三個大人捉住軼賢洗口
可憐嘅軼賢又痛又驚~
但係醫生只係示範按咗幾吓,
軼賢d牙血不停咁流。。。痛到佢震晒~~
見到軼賢成口係血,
又咬住支棉花棒唔比我地洗添~
mami同be爸個心仲痛吖!
 
但係如果知道只係呢個問題引致發燒,
而唔係有其它病毒,
mami已經安心好多喇!

 
不過嚟緊呢幾日軼賢都受多幾日皮肉之苦
軼賢每次一見我地攞盒棉花棒出嚟就已經大叫大喊,唔好吖!
之後幾晚都因為咁而發惡夢,大喊!
軼賢mami覺得您好叻叻吖!
知您又痛又驚,
但都好合作肯張開口比我地洗。


其實mami一講起都想喊嫁
真係好肉痛吖!

 

 
但係軼賢已經有好進展,
牙血一次比一次少~
應該好快會好返嫁喇!

希望大家都身體健康!
無病無痛!
 

 


  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    睇見你寫的野,我都心痛@@更何況你係佢亞媽呀~~~
    唉~~苗太,大家真係要互相扶持,繼續努力一齊做個好媽媽^^
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2010年12月9日下午6:10
      唔好意思咁遲回覆, 喺果幾日真係好心痛嫁, 您做緊阿媽應該好明白,唔駛我多講, 係吖一齊努力喇!

沒有留言:

發佈留言