2011年10月12日星期三

波波唔食嘢

估唔到一upgrade後第一篇blog

就係唔開心嘅~
係乜嘢?
咪係我隻愛貓波波囉!

已經無食嘢好多日喇!
只係肯瞓喺個籠喥
又唔願行,
真係擔心C我喇!
再咁落去真係唔捱得幾耐喇!
因為波波已經輕咗一半有多喇!
我真係唔感想像之後會點~
摸波波個身軀已經得返d,
幾乎成身無晒肉喇!
不過自從波波3月入院,
獸醫已經叫我地要有心理準備~
所以我同samuel已經知會有呢一日
要走唔緊要,只希望波波唔好辛苦~
希望今次都有奇蹟出現喇!












  • 博師奶Mrs.blog 博師奶Mrs.blog
    你要先保重自己身體,才有氣力照顧波波啊﹗take care!!
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2011年10月13日下午4:19
      您有心喇!我會好好照顧波波,走埋呢一段路~
    • 博師奶Mrs.blog 博師奶Mrs.blog
      加油每一天!

沒有留言:

發佈留言