2011年11月13日星期日

3y9m~好難攪


12/11/2011
好耐無寫軼賢成長紀錄喇!
返咗學嘅軼賢係乖咗嘅
但係近排d情緒好飄忽




先講吓行為上
自從細佬b出世
軼賢一直都肯瞓自己間房
但近排又是唔肯自己瞓
一定要我地陪瞓
又或者直頭走堆入主人房要同我地一齊瞓,


軼賢越大越無安全感
但係近排軼賢真係好黏身,又喊多咗
事無大小都用喊嚟要脅,
仲有坐坐吓係喥睇電視
又會用哀求嘅語氣同mami
mami您陪我喇! mami您陪我喇!
N咁多次。講到您陪佢唯止。
好似好慘咁~


仲要樣樣以佢為先
連夜晚餐奶都話要佢飲先~
就算細佬支奶開咗都唔可以飲住
要佢飲先,如果唔係
又喊餐飽。

仲有又成日要人抱佢
每次mami或者係爸爸抱住細佬
佢就要我地抱埋佢一份,
近排嫲嫲屋企部lift要維修兩個月
每日都要將細佬連人帶車抬上抬落
篇篇係呢個時候,軼賢又要搵人抱埋一份
大少姐,唔好玩喇!
爸爸抱佢,mami又唔夠力抬bb
mami抱軼賢又驚兩個一齊變滾地葫蘆~
有時一話唔抱就會發晒爛渣



又時又會好淒涼咁叫~
爸爸您抱我喇! 爸爸您抱我喇!
叫得咁可憐,爸爸又點會唔抱佢吖~

最緊要係唔想比軼賢以為有咗細佬b之後會唔錫佢
所以我地好多時都唯有就範~
其實都唔咁樣做正唔正確嫁?
總之唔想軼賢唔開心
以為樣樣以細佬b為先~


但又因為咁,軼賢又開始越來越野蠻~
唔通我地真係冷落咗佢
定又好似人地話齋,想爭寵~
真係唔知點好~
大家有無好嘅方法提供呢?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

發佈留言