2012年9月2日星期日

mami 的2012生日

25/8/2012
我的
2012生日
今年生日都無乜特別慶祝
多數係約朋友食飯
 
生日正日係星期六
我同老公都要返工


所以仲好,可以放工後一齊去拍拖撐檯腳




去咗THE ONE’s an-tico enoteca pizzeria

鍾意呢喥幾好坐唔駛book




最愛卡邦尼意粉
好得~






只係order多一客Caesar Salad已經飽到食唔晒喇!




不過當然係幾飽都會食甜品喇!

 
 

食飯途中軼賢
calling問我地返嚟未
 
認承阿囡會快d
 
所以快快食完就回家去喇!


之後兩個細妹又
calling話入沙田同我食晚飯

 


我地去咗麗豪意廊食
dinner+ cut cake

 




但切餅費要
HK$200

最後返咗屋企CUT食生日
Cake

一見到chocolate cake 軼賢仲開心過我


 
好唱生日歌,影吓相先
 
 
 

cut cake前真係有許願
希望可以願望成真喇!

 
 


其實最緊要係全家個個身體健康
 
開心的2012生日快樂!
Happy Birthday!




    沒有留言:

    發佈留言