2013年7月10日星期三

Sheldon第一次去沙灘@黃金海岸



30/6/2013(星期日)

軼賢放暑假喇
!
近排唔係打風就落雨,
呢個星期天見到咁好陽光
都好想出外玩吓,
放暑假第一個星期天, 就有約喇!
咁啱CAT EE一家同軼賢表姐都約我地去沙灘玩,
一於要同陽光玩遊戲~
 


本應只係mami和軼賢兩個去沙灘,

因為爸爸超級怕曬的,

都無諗住爸爸會去~

後來爸爸肯帶埋sheldon同我地一齊去沙灘, 太好了~
 
 
 
 
 
Sheldon其實好怕去陌生地方,

次次都會好驚, 有會喊一輪做吓樹熊先會適應

Sheldon第一次到沙灘,

表現算係穩定,

一見到有沙玩, 自動波去玩,

 
 
 

 

開頭我諗佢會喊餐飽唔落地會好驚D,

因為好多小朋友第一次去沙灘都係好驚踏沙嘅感覺,

呢樣嘢我又估Sheldon唔到~
會接受到唔驚, 叻叻~


不過就唔比
mami同佢除衫同換泳裝

唯有慢慢來比佢適應吓先

 

 
 
而軼賢家姐就最開心,
因為軼賢好鍾意去沙灘,
本應有得去沙灘已經好開心,
知道Sheldon 都去,
開心到成個跳起
 

軼賢的新泳衣
,



上年果
set已經唔著喇~
爸爸話mami好鍾意呢個顏色~
係吖!Mami真係好like呢個色
因為近排都買咗好多嘢都係呢個色~嘻嘻~



 


Sheldone
終於肯比mami換泳衣喇!

 

 
 
不過sheldon出完去游水之後嚇驚咗~

因為當日太大浪喇!

唯有返埋位食吓嘢休息吓先~

 
今次mami無帶bb食物~

連奶都無帶比sheldon,

但都有四袋野~

 
 

激似走路,

不過好在的士來的士去,

都已經好好多喇!~



Sheldon午餐,食麵包當晏子,
一次過食咗四片排包+5粒燒賣。
應該好飽喇!

 
 
  
Sheldon成個上午無瞓覺開始謝謝地~


而軼賢家姐就同兩個表姐表到唔願走~



玩到下午
3點幾就換衫走喇!

每次游完水指定動作, 食雪糕




見到Sheldon食雪榚個樣真係好好笑~


 
食到成個 污衊貓




pair姊弟排排坐食雪糕,夠晒friend~


不過當日臨走好塞車,
等咗好耐都無車
可能我地平時都係會閒日去,
所以無試過咁~



點都好, 今次第一次帶sheldon去沙灘都算順利。



仲有唔該晒爸爸陪我地一齊去。
多謝您! 辛苦晒!

沒有留言:

發佈留言