2013年11月16日星期六

放手, 忍手~

 
 

軼賢已經K3~

仲有唔夠一年就要升小一,

因為個個都話小一d功課唔講得小。

講到我有d擔心~

 

我覺得軼賢做嘢好似我,

鍾意做嘅可以做得好快~

唔鍾意果d, 就誓願咁, 叫極都唔郁~

 

其實奶奶已經好好,每日喺我同老公放工前,

guard住軼賢做好晒所有功課~

我只雖要等軼賢拎手冊比我對功課就可以

 

之前晚晚要我提佢拎手冊比我簽~

有時仲要叫極都唔拎,

諗諗吓唔提佢,

由得佢簽又好唔簽又好~

因為試過佢真係唔記得拎比我簽,

我又專登唔提佢~

結果就忘了簽手冊~

但係咁樣仲好~

自此之後就上心好多~

呢個方法都幾有效,

可以講少好多~

 

上星期開始, 軼賢學校又開始要佢地借圖書喇

開學第一次借書的軼賢就已經唔記得還書喇

原來學校一樣要罰錢ge~

11 (貴過圖書館 0.5)

有一晚奶奶同我講軼賢同佢拎咗1

軼賢唔感同我講, 只係同嫲嫲拎咗1,

嫲嫲問佢嚟咩事?

佢話遲咗還書喎~

 

都好吖~唔錯過點會成長吖~

反正呢d係小事,

比個教訓佢都好吖!

3 則留言:

  1. 對呀,. 放手先會成長, 加油呀mama ^^

    回覆刪除
  2. 突然覺得睇住小朋友一日一日長大, 軼賢下年就小一啦, 感覺非常錯綜複雜呀...!!
    但講真佢真係一個乖小朋友, 媽媽真係可以放心放手呀~~

    回覆刪除
  3. 學校罰1日1元 真係好貴喎﹗﹗欣賞你能放手﹗自細大家一齊學習這方面功課,小朋友慢慢大個會更懂得照顧自己,始終都係對佢地有益啊﹗

    回覆刪除