2014年1月19日星期日

元旦日-黃石碼頭BBQ(1.1.2014)

 
一月一日新的開始
一早起身叫醒兩個孖寶同姑姐匯合返教會
出發元旦旅行
好耐無去過郊野公園喇~
 
 
今次地點係黃石碼頭,
原來要申請禁區紙的~
不過好在我地跟團
乜都唔駛準備, 太好了~
要多謝教友一早到現場攞BBQ~ 真係辛苦晒~
 
郊外的空氣真係唔同d,
好舒服~

 
 
軼賢機影的~
大家集合後, 玩集體遊戲,
軼賢跟住姑丈一隊

 
我地就同sheldon四維行吓~






之後仲去咗行山,
真係n咁多年無行過山,
 


 
行咗一陣已經無氣
最大獲係爸爸, 因為要抱住sheldon~
 
雖然辛苦, 但沿途風景好靚~
我個人就認為值得~
不過爸爸話要等sheldon再大d先好再叫佢喎~
 
 
Sheldon一落山就瞓著覺,
咁好時機, 我地就開始BBQ~開心~開心~
又係大會安排所有食物,辛苦晒各位~
 


檸檬茶少女
 
Sheldon一瞓就兩粒鐘~
一瞓醒就有爸爸的愛心豬扒做午餐~
 
 
 
yummy yummy~
 

 
軼賢食飽自己揾朋友玩~
 
又係小朋友最愛的bubbles time~
 
 
 
當日都有好多小朋友同BB一齊去旅行
呢個係其中一, 佢好得意ge, 好好玩, 又任人抱~
 
14個月, 已經有廿幾三十磅, 好重手吓~
個頭有mami咁大~ 嘻嘻


 



 
多謝姑姐安排的元旦大旅行,
 
 
大人細路個個都玩得好開心
 
 
 

2 則留言:

  1. 真係好大班人呀! 一齊過元旦真開心~~ :)

    回覆刪除
  2. Emily,你好:
    我是親子網站 Yes-Parents 的Bobo,我想邀請你參與Blogger活動,希望能與你聯絡。
    歡迎電郵至 marketing@yes-parents.com 與我聯絡,謝謝你!

    回覆刪除