2014年8月6日星期三

Sunday好節目

 
 
 


依家的夏天真係特別熱,

呢個星期日KEI KEI 姨放假帶咗齊齊表姊嚟陪兩姊弟玩!
咁熱天時 無事做近近地去樓下屋苑游吓水,
 

 
 
 


因為媽咪同細佬都怕曬,

所以我地等到445pm嗰場先去游就最fit
因為水溫好暖時,又唔太曬,

very good!
 
 

 
 
游水的確係消暑的好節目~
 
 
 
 
 
 
當日游完水食埋晚飯,
表姊都未想走~
媽咪就諗咗一樣玩意比佢地3 個小朋玩~

係乜?

 


 
就係整Jelly喇~
又簡單又易做,
自己整完又有得食返,
益智又好玩~
 
 
  
 
 
唔好笑我,因為我呢位mami係“0” 廚煮藝
 
我只可教佢地做呢D
不過有樣好,就係連SHELDON都可以一齊參與。

開心快樂的星期天!
 




 

 

 

7 則留言:

  1. 簡簡單單, 已經夠哂開心啦~~~
    希望黎緊星期日都要天晴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的確無咁好體力每個星期日都同兩姊弟出外玩,所以近近地就可以。
      唔駛擔心星期日天氣放晴喇!
      您地一家又會出動去邊處玩吖?

      刪除
    2. 剛又再去完澳門返黎, 好累丫, 想抖下了 ^_^"

      刪除
    3. 不過好開心weekend真係好天氣 :D

      刪除
    4. long trip 後又去了澳門,您真係係好勁~
      到我希望呢個星期六日好天唔落雨~
      因為要約埋朋友一家出外游水~

      刪除
  2. 好攪笑,有公仔頭既毛巾係邊度買呀?

    回覆刪除