2014年11月4日星期二

Sheldon K1 開學的適應期下



上回講到Sheldon好叻第一次返學,一次都無喊過,
不過自從放完101國慶連續5日假期後
610開始返學就成日喊,返學又喊放學又喊,
攪到老師打來問我點解,
近呢兩日Sheldon仲日日叫住:我唔返學呀!老師話唔駛返學!

其實我都想問返老師問點解Sheldon唔想返學?

我估係Sheldon開學後,無咗新鮮感,加上學校要守紀律,
又要早起身,所以唔想返學。

最後我想了一個方法,
以退為進咁同Sheldon講,咁您唔好返學喇!
個個人都返工返學,您自己留在屋企,家姐返學表弟返學,爸爸媽媽返工,
無人得閒陪您玩,其他同學仔乖乖返學就有老師講故事,有玩具玩。
之後我再問sheldon,您係咪唔返學吖?
咁我同老師講您唔再返學喇!
Sheldon聽完就話唔好吖!我要返學!!!!

咁先解決了呢件事。





7 則留言:

  1. 好在媽媽夠醒, Sheldon又夠叻叻!! :)

    不過我都覺得去到3歲後, 可以講多好多道理、因果等等, 佢地真係明!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺有部份小朋友係好奇怪,越叫佢唔好,就越要做,
      咁我咪試吓同佢講唔好返囉,點知佢又怕c,知道人人都要返學,
      今次佢大我唔到~哈哈!

      刪除
  2. 媽媽叻叻呀!! 好彩你叻先至解決左問題咋~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家d小朋友叻d。我發覺有部份小朋友係好奇怪,越叫佢唔好,就越要做,
      咁我咪試吓同佢講唔好返囉,點知佢又怕c,知道人人都要返學,
      今次佢大我唔到~哈哈!

      刪除
  3. 有時要講下反話先肯聽呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為見sheldon成日愈叫唔好愈要做,咪一於叫佢唔好返囉~
      點知佢又怕。嘻嘻!

      刪除
  4. 所以我都係用同一方法:
    子澄話功課多, 我話咁轉校啦~~哎唔好
    子澄話坐校車遠, 想爸爸用私家車接返學, 我話咁轉校啦~~哎唔好
    子澄話好攰唔想做功課住, 我話咁好啦, 收埋唔好做, 一陣你欠交唔記得做我唔會提你~~哎唔好:P
    佢的要求我盡量都會配合~~:P

    回覆刪除