2014年12月27日星期六

Frozen




終於有時去影Frozen喇!

朝早11點前去到,

唔駛點排隊就入到去影相

不過我地影完之後就開始排長龍喇!






軼賢係Frozen迷,所以佢最開心~

 













4 則留言:

  1. 好耐都冇update blog喇你!! 好掛住你呀blog友~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Apple Mama 我都好掛住您同apple bb吖!不過自從ella家姐上了小學真係忙到不得了,工作又忙返到屋企仲忙,所以提唔起勁出blog!又唔想只係pose相,不過apple mama您咁有心,咁等我抽d時間寫吓喇!您要等我吖!OK?

      刪除
    2. 完全估到上到小一真係超忙呢 ^^!!
      都仍然期待你出新blog呢~
      加油呀mama!

      刪除
  2. Apple Mama 我都好掛住您同apple bb吖!不過自從ella家姐上了小學真係忙到不得了,工作又忙返到屋企仲忙,所以提唔起勁出blog!又唔想只係pose相,不過apple mama您咁有心,咁等我抽d時間寫吓喇!您要等我吖!OK?

    回覆刪除