2008年12月7日星期日

終於要請外傭喇!

6/12/2008(星期六)
終於要請外傭喇原本有個本地阿姐幫手照顧軼賢小主,本地阿姐同奶奶講做埋12月唔做喇!C!咁點算?一路以嚟奶奶都唔鍾意外傭,因為唔鍾意有個唔識嘅人係屋企,又驚同佢溝通唔到,好喇!由阿姐話唔做到依家成兩個月,都搵唔到本地人幫手,奶奶終於開口叫我地請個外傭喇!
奶奶一話肯用外傭,仲唔渣渣淋搵咩!一陣佢反口點算呀!好喇!原來要搵都好煩,搵Agent又要驚間Agent唔好,搵到外傭又要驚個外傭唔嚟,嚟到又驚個外傭唔好,好大壓力呀!!!
唔理得咁多喇!請咗先算喇!因為依家開始請都要兩個半月後先嚟到香港。終於噖晚簽咗個印傭喇!本來我鍾意賓妹多d。因為賓妹會醒d,但係又要顧及外傭同到老爺奶奶溝通,所以要咗印傭。
請外傭返嚟好就幫到手,唔好就有排煩。希望一切順利喇!


  • Paul Paul
    • Paul
    • 2008年12月9日上午10:36
    (Empty)
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      請傭工要講緣份, 又要講合唔合得唻~~既然你99唔鐘意請外傭, 請賓賓更加無可能!! 希望印印聽話得唻又醒d啦^^
      (如你有需要TITI幫手教及同印印講解任何野就話我知啦~~我可以搵一日同個女去你家或約出唻食飯;)
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2008年12月9日下午3:14
        你同 BB& 工人唻我喥坐吓飲吓茶隨時歡迎,因為我都唔希望到時要你個工人教我個印傭先識做野 ! 點都好,唔該晒你先喇 !

    沒有留言:

    發佈留言