2009年1月23日星期五

軼賢小主病病呀!


依個星期好辛苦,由上星期三晚軼賢小主由零晨2點幾嘔到6點幾,我都數唔到佢嘔咗幾多次喇!只係知BB嘔到好辛苦好驚,瞓瞓吓又嘔,瞓低就嘔,抱住瞓都嘔,加埋上星期又凍,巳經嘔到我全屋被都用晒,嘔到6點幾終於無嘔喇!但係我同Bebe爸爸成晚無瞓,跟住就返工。
以為軼賢小主嘔完無事,點知又肚瀉,所以軼賢小主成個禮拜都瞓得唔好,BB瞓得唔好,我兩個又邊到有得瞓吖,成個禮拜都無好好瞓過,終於到我由星期日晚開始唔妥,由胃痛到胃抽筋又嘔又發燒,好辛苦,連爬去睇醫生都無力,跟本就起唔到身返工,跟住連Bebe爸爸都發埋燒,終於成家變成病貓。
軼賢小主您要快d好返,農曆新年到喇!有好多節目同您出動呀!


  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    嘩....你地一家都病得好嚴重喎............
    ELLA嘔前係睇左醫生架啦?? 咁嘔法真係嚇死@@
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年1月23日上午9:55
      嘔之前個晚無野架,第一次見軼賢小主咁嘔法真係嚇親架 ! 嘔完先睇醫生,但睇完醫生都仲有瀉,因為醫生話如果唔係肚瀉太多次就唔好比此止瀉 BB 食。要佢瀉清 D 菌。

沒有留言:

發佈留言