2009年1月3日星期六

Thomas and his friends!


31/12/2008(星期三)
除夕當日要開工,雖然有得早收工,但返到屋企巳經6點幾,又想去愉景新城同Thomas & Friends影相,又要上媽咪屋企打邊爐,因為大除夕當晚剛剛喺媽咪舊曆生日,所以媽咪約咗我地返屋企同佢一齊打邊爐慶祝同倒數。軼賢小主當晚好高興12點都未眼瞓,第一年倒數,喺倒時軼賢小主人叫佢又叫,不過就有D驚驚青青,軼賢小主好似知道要捱完倒數先有得返屋企瞓覺咁,倒數完無幾耐就扭眼瞓要返屋企喇!

軼賢小主喺婆婆新曆生日無佢影相,喺舊曆生日補返數喇!

當晚穎穎表姊同Sandy姨一家同我地一齊倒數。



  • wetwet54 wetwet54
    樂融豬都係鍾意埋 d 男仔 d 嘅卡通人物, 無法啦...   lee 排卡通片係做 lee d 嘛!  我比乜卡通片佢睇, 佢未鍾意 d 乜囉!
    • wetwet54 wetwet54
      我同樂融豬都有去睇 Thomas 呀! 
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2009年1月5日上午11:59
        係呀我見到你個blog影咗好多靚相呀,因為時間緊迫,我影得好少相渣。軼賢小主女仔人家鍾意Thomas & Friends!唔知大個d會唔會轉返鍾意白雪公主或其他公仔呢?

    沒有留言:

    發佈留言