2009年2月16日星期一

情人節快樂2009!

99998happy_valentines_day.gif

214情人節
今年情人節去咗軼賢小主姑姐屋企BBQ20人一齊BBQ,,好熱鬧呀,之後最Surprise就係軼賢小主姑姐話BB無開生日PARTY,要同軼賢小主補祝生日要比BB切蛋糕,之後重有禮物收同有好多親戚比生日利是BB!軼賢小主都算係大豐收喇! 過咗生日都仲有禮物&咁多生日利是收。haha!


又有車車玩,軼賢小主最開心!





BBQ期間有落雨好在軼賢姑丈時常BBQ,早有準備,落雨都唔怕。


表姑姐送嘅禮物,軼賢小主揸住唔放。


本來以為只係BBQ,點知軼賢小主有蛋糕切喎,好開心呀!


多謝軼賢小主姑姐姑丈提供場地及美食,令大家過了一個開心又愉快的情人節。


大合照




  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    我覺得, 1 year old, 個女咩都唔識, 普通一家三口+老人家切蛋糕已好足夠^^ 遲d佢年年話去m 記, 肯記, 冒險樂園度搞, 你有排煩啦haha
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      嘩!!突然唻一個20人生日會,正!!
      子澄爸話幫子澄喺m記搞(我話咁細個唔駛吧), 跟住我建意在家搞, 但只叫親戚, 不過唔可以打麻雀或打機, 子澄爸話有佢在無可能無機打@@(但生日會明明係子澄的, 唔想任何大人活..
      嘩!!突然唻一個20人生日會,正!!
      子澄爸話幫子澄喺m記搞(我話咁細個唔駛吧), 跟住我建意在家搞, 但只叫親戚, 不過唔可以打麻雀或打機, 子澄爸話有佢在無可能無機打@@(但生日會明明係子澄的, 唔想任何大人活動影響@@)
      仲未同子澄爸傾掂數呢haha
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2009年2月24日下午3:24
        點解會私人回應 ?
        我都有開生日會嘅煩惱 ! 本想同軼賢小主開生日會,但係一諗起請得朋友,又要請埋親戚,請得親戚朋友之餘又有男女家的親戚朋友,你睇剩係 Samuel 依邊親戚未到齊都 20 人,如果加埋我屋企的親..
        點解會私人回應 ?
        我都有開生日會嘅煩惱 ! 本想同軼賢小主開生日會,但係一諗起請得朋友,又要請埋親戚,請得親戚朋友之餘又有男女家的親戚朋友,你睇剩係 Samuel 依邊親戚未到齊都 20 人,如果加埋我屋企的親朋戚朋友,我都唔識攪,所以今年無心理準備下,所以唔攪生日 party ,今次依個 BBQ Party , Samuel 巳經驚我 d 家姐細妹會話架喇 ! 所以又係在傾唔掂數下結果唔攪,真係頭痕 ! 有無好提議 ?

    沒有留言:

    發佈留言