2009年2月24日星期二

美術字畫


21 February 2009(星期六)
之前都有朋友畫過依類咁靚嘅字畫,但係就遇唔到伯伯嚟沙田區畫,今次見到更係第一時間同軼賢小主寫返張喇! 我覺得伯伯好叻呀!畫得又快又靚,最重要就係一D都唔貴。我都有D後悔無幫自己個名畫一張呀!




  • wetwet54 wetwet54
    要見到 lee 個伯伯真係好睇緣份囉.... N 年前喺赤柱見過人寫 lee d 美術字, 但唔知係唔係 lee 個伯伯... 08 年見過佢兩次, 一次喺錦田西鐵站出面的跳蚤市場, 一次喺我屋企樓下的商場!
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年2月25日上午11:19
      你都好吖,見過伯伯 2次 。 下一次見到伯伯我一定會畫返張比自己。不過唔知要等幾耐呢 !
  • wetwet54 wetwet54
    係同一個伯伯呀!!!  樂融豬都有一張呀!! 我都後悔無同樂融豬整張英文名呀!!  伯伯 d 英文宇都寫得好靚架, 好似一幅山水畫咁架! 中文字多數係 "雀仔", 英文字會有 "海豚" 同 "日出山水畫", 勁靚呀! 伯伯依家喺..
    係同一個伯伯呀!!!  樂融豬都有一張呀!! 我都後悔無同樂融豬整張英文名呀!!  伯伯 d 英文宇都寫得好靚架, 好似一幅山水畫咁架! 中文字多數係 "雀仔", 英文字會有 "海豚" 同 "日出山水畫", 勁靚呀! 伯伯依家喺邊度擺檔呀?
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年2月24日下午6:01
      係呀真係中英文都畫得好靚架!
      我叫伯伯幫我畫果日係沙田 last day ,我巳經問定伯伯下一站會去邊,伯伯好型咁話,我未知喎!我住沙田咁多年都係第一次見伯伯出現。

沒有留言:

發佈留言