2010年9月25日星期六

安息吧!

 23/9/2010(星期四)
昨天喺醫院等候探望二舅公期間,
見到一位小妹妹,4-5歲左右,樣子精靈可愛
有位護士ee拖住佢四行
佢天真無邪咁問護士ee~
點解我地成班人仲唔返屋企嘅?
(可能佢覺得咁奇怪,佢想返屋企都唔返得,而我地又咁夜都唔走嘅!)
之後我地又問返佢~
咁您又點解咁夜仲唔瞓四維行嘅?
護士ee代小妹妹答,佢喺醫院已經住咗幾年喇!
每晚都帶佢四維行,去吓7Eleven
但細望之下,原來佢係燒傷嫁
頭、頸及耳朵都好傷得嚴重吓
其中有隻手掌燒到冇咗添~
不單止咁
個頭仲要有個好大好大嘅腫瘤,
軼賢媽望住位小妹妹,d眼淚已經不自覺咁流~
個心又嗱住嗱住,好痛
想到外人見到都咁心酸
小妹妹嘅父母一定比我痛心幾百倍~
係突覺得幸福唔係必然。
 
 *****
正當be爸同軼賢媽回家後不久
又收到電話,話二舅情況轉差!
二舅公就因為今次意外昏迷咗11
23/9晚離開咗我地喇!
不愉快的晚上






 
二舅公安息吧!
 

沒有留言:

發佈留言