2011年2月19日星期六

年初五團拜慶祝軼賢3歲! 就嚟做家姐喇!

 
7/2/2011(年初五)
今日家姐細妹嚟拜年
近近地約咗去樓下飲茶
唔該晒爺爺攞位,仲攞到房坐添~
三個八妹又聚頭喇!

 
見今日咁多人,
所以mami訂咗個蛋糕同軼賢慶祝生日





 
個蛋糕係軼賢自己揀嫁
原本mami唔係諗住訂呢個嫁
因為同軼賢一齊去
佢話鍾意呢個喎~

好在無drak chocolate比佢揀~
 
蛋糕一出三個自動埋位

 
好錫be爸嘅軼賢,be爸搭晒膀頭影相~

跟住嚟張全家福

 
軼賢話咁快就三歲大喇!
喺呢個大日子想同大家宣佈
軼賢就快做家姐喇!
希望軼賢
身體健康
日日笑口常開
聽教聽話!
做個好姐姐!
 


  • Janice K Janice K
    wakakak我会多d來探你架啦....
    haha...多謝你咁支持BB K呀....自從佢返左學我真係好鬼懶...懶左出blog呀...有你的支持,我一定出密d出快d, hahaha
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2011年2月24日下午5:43
      一定會支持喇 !咁一於出快d喇! 等您吖!
  • Janice K Janice K
    wakakaka,我有來探你架...不過我有時懶冇留言咋
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2011年2月24日下午4:41
      有時間多 d 嚟探我地喇 ! 同出多 BB K’s blog 喇 !
      真係等到頸都長吖 !haha!
  • Janice K Janice K
    嘩..恭喜哂呀軼賢mama,冇來探你一排一來到就見到呢個消息!
    在此亦補祝軼賢生日快樂呀!!!
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2011年2月24日下午3:22
      多謝您吖 ! 好開心收到您嘅留言吖 !

沒有留言:

發佈留言