2011年2月22日星期二

Regina 5y@麥噹噹生日會


            
 
13/2/2011(星期日)
近排軼賢朝早越來越晏起床
因為今早要去參加生日會
所以要9am 叫軼賢起床
起初有人都唔願起嫁
後來聽到我地話去麥噹噹參加生日會
就即刻醒晒~
 
今日天陰陰、雨霧霧
但好在無塞車遮~
準時到達現場

不過軼賢未warm up
黏住be爸唔願出去玩~

個人認為麥噹噹開生日會都幾趕吓
到小朋友warm up都要走喇!
 
鏡頭一轉
嚟到小朋友最期待嘅cut cake時間

個個小朋友圍住birthday cake等食~

 
happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to Regina
happy birthday to you
Regina
生日快樂
聰明伶俐
身體健康

多謝ANN ee’s邀請

 
軼賢又係就走先玩到唔願走~
雖然唔知佢地玩乜~
總之就好開心喇
有片睇
 
之後同咗軼賢去Pacific Place行吓~


等軼賢放吓電先~

 
行咗一陣mami已經好倦想返屋企喇!

真係行咗一陣影完相就走喇!

 
返到屋企經1點幾喇,
有人衫都未換就拆禮物嚟玩~

 
之後諗住捉埋軼賢一齊瞓晏喇!
結果mami同軼賢一齊喺床喥碌來碌去碌咗個幾鐘都瞓唔著~
之後醒起!
原來大家都無食晏喎
怪唔之得餓到瞓唔著喇!
立即call 埋be爸去樓下餐廳醫肚先!
突然有點內疚添~
 


  • Janice K Janice K
    BB K返HK佢嫲嫲都有同佢開麥當當生日会呀...不過佢當日太攰...好扭計,真係冇引...wakakaka...下次都咪搞我!
    軼賢成日都着裙仔...真係好大個女好斯文....!
    我都買左好多裙比BB K..不過我呢邊成曰都好..
    BB K返HK佢嫲嫲都有同佢開麥當當生日会呀...不過佢當日太攰...好扭計,真係冇引...wakakaka...下次都咪搞我!
    軼賢成日都着裙仔...真係好大個女好斯文....!
    我都買左好多裙比BB K..不過我呢邊成曰都好凍...成日得10度到...着埋tight都係太凍...根本就着唔到裙... : (
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2011年2月24日下午5:41
      小朋友出街都要睇狀態吖 ! 仲要開生日會當日狀態不佳,真係幾無癮喎 ~ 不過老人家見到 d 孫就乜都得嫁喇 !
      係吖 ! 我見您買比 BB K”s 裙都好靚吖 ! 回暖先著多 d 囉 ~
      其實軼賢都唔鍾意著裙嫁 ~ 而家..
      小朋友出街都要睇狀態吖 ! 仲要開生日會當日狀態不佳,真係幾無癮喎 ~ 不過老人家見到 d 孫就乜都得嫁喇 !
      係吖 ! 我見您買比 BB K”s 裙都好靚吖 ! 回暖先著多 d 囉 ~
      其實軼賢都唔鍾意著裙嫁 ~ 而家每次出街都要講好耐佢先肯著嫁 ~

沒有留言:

發佈留言