2012年5月12日星期六

我地係咪冷落咗軼賢呢?

自從細佬b出世到依家

軼賢家姐都好有家姐風範

好錫細佬,無呷醋
~





但近排軼賢變得好扭計
~

唔係扭呢樣就扭果樣

又扮BB

仲成日要坐返
bb


又要瞓落
bb


每次見細佬架
bb車一攞出嚟就會99要坐落去

坐咗落去又唔肯起返身,

起咗身又扭要抱,

因為唔想吓吓鬧佢
~

好多時都會遷就佢

因為此終
d車仔同床仔都係軼賢自己用開嘅~

依家見定細佬用佢又想要用返
~







仲有細佬拎住手上嘅玩具,

軼賢又會一手搶咗去

等細佬喊

因為軼賢知道我地唔鍾意成日喊嘅小朋友
~

唔通佢想比我地覺得細佬成日喊係唔乖嘅小朋友
?




又有一日,爸爸抱住細佬
b餵緊奶

mami
埋去錫咗細佬b一啖,

軼賢喺隔離即刻話,
mami您唔錫我喇!!!!!!!!

真係立即
O咀,唔識應佢???

無諗過佢會突然間問呢個問題
~~0



 



我地係咪真係冷落咗軼賢呢
??????

~總之就好傷腦筋

呢個問題
????

點攪好呢
?



  • 博師奶Mrs.blog 博師奶Mrs.blog
    「軼賢喺隔離即刻話,mami您唔錫我喇!」,這時唔使立即O咀,亦唔需要答佢,只要走埋軼賢身邊攬攬佢,錫下佢就ok啦!
    雖然軼賢是家姐,佢同樣需要爸媽嘅攬攬錫錫同佢玩及體貼嘅關住,同細佬一樣都唔少得!加加油呀..
    「軼賢喺隔離即刻話,mami您唔錫我喇!」,這時唔使立即O咀,亦唔需要答佢,只要走埋軼賢身邊攬攬佢,錫下佢就ok啦!
    雖然軼賢是家姐,佢同樣需要爸媽嘅攬攬錫錫同佢玩及體貼嘅關住,同細佬一樣都唔少得!加加油呀!
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2012年5月14日下午2:36
      唔該晒!知道喇!我依家每晚都會等細佬b瞓咗覺單對單陪軼賢睇一陣dvd,攬吓佢錫吓佢同佢傾吓計, 軼賢就會好似bb咁攬實mami, 感覺好好!

沒有留言:

發佈留言