2012年6月17日星期日

開BLOG 4週年

12/6/2012(星期二)

BLOG 4週年喇!
 
YEAH!YEAH!YEAH!



自從有細佬b後,

d
時間真係快到呢~

一日廿四小時都唔夠用,

但又有樣好,真係一
d都唔知咩叫悶吖~


又時又好懷念自己未結婚前,

一個星期去足七日街,

唔知點解,嗰時
d friends咁好又肯成日陪我喎~~

依家就慘喇,一個星期去一日街都幾乎要入紙申請咁滯
~

真係吖
~


越講越遠添,

講返正題,開
BLOG 4週年

真係話都無咁快過吖
~~



由第一天寫BLOG都無諗過自己會咁堅持嫁,
 
雖則依家真係寫小咗,
 
但係如果可以我都想keep住寫,
 

我知道自從興起
facebook後,
 
好多人都轉咗facebook唔寫blog
 
因為以往有好多blog友都係咁,
 
但係facebook同寫blog真係好唔同,
 
睇開同寫開blog嘅人就會好清楚~
 
facebook只要出張相,寫隻字就post得,
 
但寫blog就唔同,要諗主題,要寫嘢,又要執相,
 
時間係要用多好多嫁~
 
不過睇嘅人感覺又會好唔同,
 
唔知您地明唔明我講嘅嘢~

 

 
 
 
 


不過講到尾都係想將 軼賢同Sheldon嘅成長點滴一一記錄下來遮~

留待日後比佢兩個睇返又好,

自己兩老睇返~都一樣咁回味。



希望可以繼續寫落去喇
!





  • Janice K Janice K
    Hi emily,
    Please just go to facebook then search " janice ki " or just search kiki_01919@yahoo.com.hk, you will see me there : )
    • Janice K Janice K
      Emily, hahaa, 我都係成曰係FB呀...你有冇 Facebook呀?
      有你可唔可以 add我呀...我的 blog 來緊架啦,今晚upload住相,但寫寫下頭痛,所以未 finish 到咋, wakakkaa
      好耐冇來探你,細佬幾大個呀? Cong..
      Emily, hahaa, 我都係成曰係FB呀...你有冇 Facebook呀?
      有你可唔可以 add我呀...我的 blog 來緊架啦,今晚upload住相,但寫寫下頭痛,所以未 finish 到咋, wakakkaa
      好耐冇來探你,細佬幾大個呀? Congratulations 呀!!
      my FB : kiki_01919@yahoo.com.hk
      if possible, please add me la : ) thanks
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2012年8月7日下午3:26
        細佬14個月大喇!
        我都有開FB,不過我唔識用個email喺FB搵您,我只係識用名去搵~
        咁您喺FB用咩NAME呀? 我用Emily Hung。
    • Kenneth Kong 江振聲 www.facebook.com/kennethkongcs Kenneth Kong 江振聲 www.facebook.com/kennethkongcs
      Congratulation! 我剛剛開始。多多指教。
    • Carissa mama Carissa mama
      我都係鍾意寫blog多啲…
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2012年7月31日下午4:58
        我覺得blog同facebook係不一樣的~
      • 博師奶Mrs.blog 博師奶Mrs.blog
        日後孩子睇番,一定回憶處處,甜在心頭haha!!!
        祝端午節快樂!

      沒有留言:

      發佈留言