2013年1月20日星期日

Sheldon 的另一面




Sheldon比我地嘅感覺係難攪同唔聽話的小朋友~
但係Sheldon原來有溫柔可愛嘅另一面喎~
 
 
已忘了由那時開始
有一天晚上Sheldon在臨睡前“ee ar ar”地叫媽媽
媽媽遞手拍拍他的肩膀叫他快點入睡~



當時他立即捉住媽媽的手,
然後放在他的小手上緊緊地拖著,
之後好快就睡著了。





當時有著一份前所未有的親切感覺。
Feeling so good!




Sheldon現在像媽媽的小情人一樣
因為他每天晚上都要拖住媽媽的手才會睡覺~
久而久之,媽媽也習慣了。


反而偶然一晚細佬太快睡著了
~
而忘了拖住媽媽的手,
媽媽反過來會有點不習慣和失落呢 ~





時間過得太快了
一轉眼Sheldon1y7m
真的要好好珍惜和享受與寶寶一起的成長過程喔~





  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    暟澄細時都鐘意捉住我瞓, 有安全感^^ 後尾我改用毛巾~~唔知細B係咪特別痴媽咪呢^^
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年2月15日下午3:05
      我都覺得好似細b係痴媽咪多d~
  • Carissa mama Carissa mama
    我個仔瞓之前都鍾意拖住我㗎。嘻嘻
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年1月24日上午10:22
      係吖!您個仔仔都會咁ge!咁您一定明白喇!
      我第一次比阿仔捉我隻手去拖住, 真係開心到呢~好有拍拖feel吖~
  • 博師奶Mrs.blog 博師奶Mrs.blog
    有小情人Sheldon在旁,是甜絲絲每一天!
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年1月24日上午10:17
      小朋友嗲的時候確實係好sweett的~

沒有留言:

發佈留言