2013年2月10日星期日

日本之旅 - 小插曲




日本之旅寫咗好耐都未完
好想講吓呢件事,
因為Sheldon成個旅程都好驚青~
好記得熊貓仔& TT姐姐幫助我同Sheldon好多





先講由香港去東京在機上的一段小插曲
其實都好擔心Sheldon會在機上會曝喊~
因為細佬出名係 爛渣皇
諗住至多都係喊吓遮~
 

已經安排由朝早
5點幾被我地整醒咗佢
再要Sheldon頂到9點幾喺機上先比佢瞓





點知當日正正係臨起飛嘅時候
大人和小朋友都已經扣好晒seat belt
就係因為seat belt關係
所以sheldon開始十分不安兼開始喊起嚟
仲愈喊愈勁果隻~
 



我要面對sheldon發爛咁喊,
而我又唔可以抱佢起身
正當我喺好無助之際
竟然仲有一對坐在我地後面的一男一女
好不滿咁~~~~




講咗句
咁細個就咪鬼帶佢去旅行喇
之後重要要求空姐立即同佢地調位~~~~


吓吓吓。。。
即時化身忍者,


我忍忍忍忍忍忍。。。





雖然話就嚟起飛
但又攪咗30分鐘都起飛唔到喎~
跟住同咗空姐講可否比我企起身安撫吓Sheldon一吓
飛機一開,我地會立即坐下。
這位空姐好好人,無阻止我。
只係通知機長情況~
Sheldon係我一抱佢企起身
數咗唔夠2-3秒就收晒聲,仲一覺瞓咗2個鐘添~
 
 

真係唔明白
點解依家d人嘅質素變到咁,
無晒同情心。
只係出少句聲就係幫助忙喇!
咁都做唔到~
真係十分之無奈。





  • 恩恩 恩恩
    • 恩恩
    • 2013年2月27日下午10:00
    無奈得黎,心裏也會覺得好難受。就似之前見過一位BLOG友寫的,當時一手抱住BB,一手抬住架BB車落巴士,後面一個後生仔吾止冇幫手,仲飛沖出巴士,撞到個媽咪差D撲在街上....想像下當時的情況,真系好“牙煙”啊......
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年2月28日上午11:09
      依家嘅後生仔,好極端, 一係好有禮, 一係就好似您見到嗰種, 所以我依家教導小朋友都係覺得品行重要過學業~
  • Carissa mama Carissa mama
    非常明白你當時心情,有時小朋友話喊就喊,做家長有啲無奈,無奈之餘,要安撫自己小朋友,如果有其他人指指點點,真係唔多好受。
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年2月15日下午3:10
      出發前只係擔心小朋友照顧嘅問題, 無諗過呢d係外來嘅人為問題~
      當時真係唔多好受!

沒有留言:

發佈留言