2014年2月24日星期一

2014馬年大初四香港公園

 
 
 
 
今日約咗好朋友出來拜年
之後同咗軼賢Sheldon去香港公園~
今日我地無帶姐姐
Sheldon都幾合作,
只係食飯時間瞓覺又唔肯坐車仔要媽咪抱住遮~
 
 
 
 
 
 
當日去到香港公園真係熱到飛起,
我諗溫度起碼有25度以上
 
 
 
 
 
 
 
行一轉就去咗遊樂場
呢處有個成兩層樓高的滑梯,
非常好玩,
兩個排隊玩咗好多次

仲有沙池, 不過爸爸唔比玩~

 
 
 
 
玩咗唔夠半個鐘兩個已經變咗水人
一齊去搵飲品買~
 


小朋友的開心時刻~
唔一定係pizza hut~
 
 
 
軼賢飲過汽水後, 成日恨飲
Shelden就更瘋狂~






不過香港公園真係好靚

確係一個影相好地方


 
年初四~好攰的一天~
 
 
 
 
 
 

 
 

7 則留言:

  1. Sheldon真係高左好多wor!
    btw, 我仲未比汽水apple飲,
    我怕佢一發不可收拾呢!! haha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我果兩個咪係一發不可收拾囉~
      其實 軼賢都係5歲先第一次飲汽水。
      因為Sheldon依家見到家姐飲乜食乜都會要埋一份,
      不過當日見佢地玩得咁開心,就隻眼開隻眼閉喇!

      刪除
  2. Ella張S pose好誘人, hahaha!

    初四個日天氣好, 點影都靚~~~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. Ella確係好S吓~哈哈~
      初四果日天氣真係好好~ 影室外相最正~
      不過依家要兩姊弟影相就無呢正經~
      好難影到一張滿意呢~

      刪除
  3. 呢期女生興擺S POST 嗎???HAHAHA^^

    回覆刪除
    回覆
    1. S POSE 可能近排興, 我就真係擺唔到喇! wahkaka!

      刪除
  4. 軼賢S POSE 好正呀,小朋友都咁識擺!
    出街大解放又汽水,雪條...WAKAKA
    我唔係好敢比佢地食,怕一發不可收!前排新年,屋企好多糖果,比佢試下朱古力就愛上,成日話食小小

    回覆刪除