2014年2月27日星期四

科學館-巨龍傳說

 
 

寫開blog就想寫
其實新年前有好多篇blog都未寫~
希望大家唔好介意,
又新又舊嘅blog~
 

26/1/2014(星期日)


年尾時一家四口第一次出席爸爸的同學聚會~
路經呢個尖東地標,
點可以唔影吓相留念呢~

 
 
 
 兩姊弟好開心雀躍~

 
 
 


 之後去咗科學館睇巨龍傳說

 
同佢地講睇恐龍好唔好~
兩個一齊話~好嘢~
在門口影大恐龍時都無問題~
 
 


咁咪買飛入場場囉~
一入去,

係睇巨龍影院
第一次在咁黑的環境sheldon嚇到立即叫走,
 
 

 
加上d恐龍叫聲~
 
 



兩個不停話~好驚好驚~

唔好話要sheldon落地~

由頭到尾夾住爸爸唔放

 結果入到去一張相都同唔到佢地影~ 

 
 
 
反而Sheldon最開心就係影巨龍poster
 
 
 
 
其實軼賢都怕恐龍的
 
 
 
不過我同佢講影完相可以交返學校咁佢先肯影~
 
 
仲幫埋媽咪影添~
 
 

而爸爸就好有興趣 話好多嘢睇~
結果我地由頭到尾快速行完出返嚟~
都唔知睇咗d~
叫做參與咗囉~嘻嘻~

 
 
 
 


之後又係麥記時間~
出親街就係放肆時刻~
 

兩姊弟其實超攰,
一上車就極速瞓著了Zzzzzzz





 

6 則留言:

  1. 我今個星期日同apple bb去睇, 希望佢唔驚la ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望apply bb唔驚喇~
      佢兩個入去之前都係威係勢, 結果我地由買飛到出返門口都唔駛15分鐘, 咁就無咗$50蚊~ haha~

      刪除
  2. 唔介意, 繼續分享啦, 一定繼續支持架!! :)

    回覆刪除
  3. 我都想帶亞囝去,都OK有野睇嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意恐龍就應該覺好好睇, 因為我都無機會睇就比兩個拉住我出去~唉~

      刪除