2008年8月27日星期三

2008生日飯第五回

昨晚正日生日飯本想二人世界,
點知由細妹Sandy約我兩公婆食飯,
攪攪吓變左成十幾人出黎同我慶祝,好熱鬧呀!
 我地一行十幾人去左又一城既Dan Ryan,食美式食物,d食物都幾大碟同幾好食架。
出席有媽咪,Uncle,家姐Kerry,姐夫阿華,姨Aaron,家姐慧嫻,細妹Sandy,妹夫Andrew, 姨女穎穎, 細妹琪琪,姨女思齊,當然仲有BeBe爸爸Samuel同我軼賢媽咪Emily! haha.


p.s 但係咁高興,無預軼賢小主,有d內疚tim,好芧盾,如果預埋軼賢小主我邊有食得咁自在吖,但係無預佢有好似欠缺左d野咁?出年軼賢小主大個d就預埋您啦!
食到尾聲Bebe爸爸巳經心不在焉,後來我問佢咩事,佢話好掛住軼賢小主,因為巳經十點幾啦,大家都知軼賢小主一入夜就要找爸爸媽媽同返屋企搵床仔先肯瞓。如果唔係就喊餐飽呀!


  • C.K. C.K.
    • C.K.
    • 2008年8月27日下午9:38
    Hi 大家,
    哇~~ 好熱鬧..生日呀...我都想要參加,
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      真係好熱鬧喎^^過左個咁開心的生日~~~^^~

    沒有留言:

    發佈留言