2008年8月30日星期六

海洋公園日

琴日妹妹Kei Kei 生日,
我地同媽咪一行九人,哝.....味啫九男女,
去左海洋公園,對上果次入園係兩年前,
今次終於同到媽咪去海洋公園,
原來媽咪上一次去海洋公園巳經係成30年前喇!
都唔知點解我地咁多年黎都去過無數次海洋公園,
 
但係都無預媽咪,因為好多時係同朋友去,
但係都無諗到專成叫媽咪去玩,
忽然間問起媽咪有幾耐無到過海洋公園先知原來佢咁耐無黎過。
 
小時候,
喝望父母同我地去邊到邊到玩,
到成長既時候原來父母亦喝望子女帶佢地周圍去玩,只不過父母從來無要求我地帶佢地去玩。
 
今次既行程唔係主力玩機動遊戲,
所以我地只係玩左滑浪飛船,連媽咪都夠膽玩,
不過一開始就玩依個Game
巳經整到全身濕晒,
下次要記住唔好玩滑浪飛船先啦! 
 
淨係排玩滑浪飛船都排左成個鐘









雖然天氣好好,但係真係好熱。



纜車上最舒服,真係有風有景

穎穎好乖,全程都無扭計。

思齊可細個d,成日要媽咪抱,所以我都會等軼賢小主大個d先同佢去海洋公園。


好鍾意功夫熊貓,所以係功夫熊貓木人巷度影左好多相,好開心!
D職員話仲有幾日就完啦!
係灣景餐廳休息及留影
 
兩個小朋友最想睇盈盈樂樂大熊貓,但係入到去熊貓館盈盈、樂樂、安安、佳佳全部瞓晒覺。


  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    穎穎個樣唔同左喎~~佢大左係咪乖左呀?
    係咪做左人地亞媽之後,先開始特別更識顧及媽咪感受呢~^^~
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2008年9月6日上午10:59
      穎穎大個左係乖左,但係依家 d 小朋友好自我,一唔順佢意就發老皮 ! 
       
      係呀,做左人媽咪先知原來做媽咪要為仔女擔心好多野架 !
  • C.K. C.K.
    • C.K.
    • 2008年9月6日上午8:55
    哦, 我在8/30都去了海洋公園, 好好玩, 行都好累.....!
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2008年9月6日上午10:30
      好好玩呀!有無相睇呀?

    沒有留言:

    發佈留言