2009年6月10日星期三

星期天@(上) 園州角公園




25.gif

7/6/2009(星期日)
 
今個星期日天氣非常好,無落雨,猛烈嘅陽光
同軼賢小主去第一城食早餐,
今朝又比我地搵到個好位

 
我地在等bebe爸爸買早餐到來期間
 
軼賢小主無聊喺喥幫阿嬸抺檯
 

 
近排好鍾意模仿工人抺檯抺地,認真攪笑
 

 
又鍾意用叉自己嘢食

 
總之一坐埋位就不停食、不停食
 

 
食完早餐,又係遊樂場時間,
 

 
今朝去咗園州角公園入面嘅遊樂場
 

 
我同bebe爸爸都係第一次帶軼賢小主去e個公園
 

e個公園好大,有好多小朋友喺喥玩

 
平時喺屋企附近嘅遊樂場無人同軼賢小主爭
 

喺多小朋友嘅遊樂場就要順便教埋軼賢小主要識守秩序
 


 
我都唔記得由軼賢小主幾多個月大開始,
 

 
巳經習慣唔理佢明唔明都同講道理,
特別喺外面同其他小朋友玩時要有秩序、要排隊
 

 
因為個個小朋友喺屋企都係金叵蘿,寵壞晒!
 
 
去到遊樂場小朋友咩都爭一餐,
 

 
個個都要第一
 

 
軼賢小主第一次玩打韆鞦
 

開始玩我似為BB驚驚地
 
 
原來佢話唔夠高,推高d就好happy喇!
 

 
 
當日真係好熱,玩咗一陣大家都變咗濕水鴨。
 

 
為免中暑,
 

 
都係時候走人返嫲嫲屋企。
 
 

沒有留言:

發佈留言