2009年6月11日星期四

星期天@(下)有驚無險

 
welcome75.gif

7/5/2009(星期日)
星期日去完遊樂場我地返咗嫲嫲屋企等軼賢小主係瞓覺,通常由10:30am起碼瞓到12:30pm,當日軼賢舅婆嚟搵我地飲茶,傾咗一陣入房睇吓軼賢小主瞓成點,可能大家喺大廳講嘢大聲咗少少。一開門就見到軼賢小主企咗喺喥,喊晒口,心諗平時瞓醒,都會笑架,至多坐床仔玩或者拍門叫我地,一睇原來軼賢小主隻豬腳仔(大脾)夾咗喺BB床隙抽唔到出嚟,喊到傻咗,個個又驚、又急、又唔知點算好。我一路安撫住軼賢小主,突然諗起叫工人攞cream嚟,一大”pat” cream ”pat”落大脾.......慢慢......慢慢將條脾仔抽返出嚟喇!



好肉痛呀!夾到大脾仔紅晒,好彩軼賢小主條大脾夠晒多肉,唔係好傷,真係好彩。



跟住喊咗一陣,諗起最好嘅定驚方法就係餵軼賢小主食嘢係,食完粥粥巳經唔記得發生過咩事喇! Good Girl!
之後去咗屋苑商場飲茶



近排鍾意學大人揸機影相,不過仲未識,

每次同佢影完例必要睇返一次
仲要幫姑姐映相添
 








軼賢小主e個為食妹去飲茶
見到我地食嘢又點會唔問我地攞吖!



咪比隻叉佢自己 吉吉吓慢慢玩,



yummy! yummy!


食完嘢飲吓水!真係乖!



好在軼賢小主鍾意飲水,每日都會飲好多水



囡囡要飲多d水皮膚先會好架!






  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    人地話唔知係咪同食日本奶粉有關; 我個朋友D英國FDS, 個個BB都好BB下架HAHA
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年6月17日下午12:43
      會唔會真係關d奶粉事呢???
  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    haha, 總覺得依家d bb好老積~~點解歲幾的舉動已好似好大過咁既haha
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年6月12日下午2:29
      Agreed! 見人地 d   Baby 兩歲幾都仲好 BB, 我地望住自己個囡囡,一歲後就好似好老積咁 !haha!

沒有留言:

發佈留言