2009年6月16日星期二

Festival Walk

5.gif

14/6/2009(星期日)
今個星期日難得的軼賢小主竟然瞓到8:45am.
好耐無試過星期日瞓到over 8:00am
但可惜e個星期天都係落雨呢!

所以早餐都係叫bebe爸爸買外賣。
當然軼賢小主落雨更係連公園遊樂場都無得去喇!
唯有喺屋企玩喇!


平時每晚軼賢小主返到自己屋企都係飲完奶就瞓覺,
朝早又係瞓醒飲完奶就由嫲嫲&工人接走,

所以佢都唔係好多時間係自己屋企玩,
可能因為咁,
所以來來去去得果幾樣玩具同圖書佢都仲未玩厭。

睇吓書書,









當住窗台係遊樂場先喇!

爬吓窗台,

望吓街望吓樓下遊樂場

 
無得去遊樂場放電
悶到發傻

 
玩一陣十點幾又過嫲嫲屋企!
今朝軼賢小主可能瞓晏咗,上午唔肯再瞓。
是日午餐去咗Festival Walk's (皇后餐廳)
係我至愛餐廳之一

 
好鍾意飲呢間餐廳嘅羅宋湯。這碗羅宋湯比一般嘅羅宋湯唔同,
這裡的羅宋湯味道夠濃又多椰菜。就連餐包都好好味。

 
今日order咗黑椒牛柳,肉質好,
黑椒汁辣咗少少。總括嚟講都好好味。

 
軼賢小主著靚靚去食西餐,


軼賢小主:Waiter! 唔該!
我要ORDER呀!
 
 

軼賢小主:我想要C餐(走牛扒)哈哈!
你地估吓軼賢小主食d乜!




勁囉!就係全包宴!
睇佢食等得幾滋味!
 
出又一城都係因為要幫軼賢小主買鞋
去咗Dr. Shoes(鞋博士)


 
今日買咗一對盛為七百幾元
我認為好貴嘅鞋比BB

 

本來唔想買咁貴嘅鞋比BB
(但又因為軼賢小主有d八字腳-向內)
唔知大家明唔明我表達

所以要買一對比較好嘅鞋比佢
係就係肉痛d
希望可以矯正到雙腳喇!
******
平時嫲嫲話著得唔好唔肯影相
所以叫嫲嫲抱住軼賢小主影多幾張
好在今日軼賢小主都好合作,
影咗好多張相係肯望鏡頭嘅!


 
行咗一陣街街,買完鞋仔比軼賢小主就返屋企喇!

 




  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    呢個媽咪好捨得呀~~買鞋~~
    因我又聽人(報紙)講, BB腳型未定,唔好咁快比佢地著橋正鞋,基本上每個BB都係偏平足,所以不需過份擔心~所以我初時都有諗住買對貴鞋比子澄,但最後取消左呢個念頭了!而且子澄D鞋..
    呢個媽咪好捨得呀~~買鞋~~
    因我又聽人(報紙)講, BB腳型未定,唔好咁快比佢地著橋正鞋,基本上每個BB都係偏平足,所以不需過份擔心~所以我初時都有諗住買對貴鞋比子澄,但最後取消左呢個念頭了!而且子澄D鞋最多著兩個月,跟住就會鞋到爛或唔啱著,依家買涼鞋比佢就最啱不過了^^
    你把風扇咁近ELLA, 佢都唔搞真係乖^^仲有, 就係呢D硬皮書搞到子澄下巴損左@@(拎住周圍行, 唔小心跌低就整親), 我家的膠墊已拎起, 果本破皮書都比子澄咬到硬紙都爛埋@@我又收埋左囉~~佢都係只適合布書架啦@@
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年6月22日下午5:52
      我都唔想買咁貴 ,嫲嫲同爺爺都話要買比佢,我咪唯有比錢囉 ! 但係又好似真係行得好咗喎 !
      風扇更係有攪喇 !
      但近期又無乜興趣食書喎 !
       

沒有留言:

發佈留言