2010年1月9日星期六

2010睇燈飾






30/12/2009
哈哈軼賢媽都仲係寫緊2009年嘅blog



無辦法喇!
近排太忙喇!


好早前已經想同軼賢小主去睇燈燈嫁喇!
終於今晚約到出嚟影相喇!

放工後約埋be爸搭Star FerryTST前留影
香港區嘅大廈燈飾真係好靚呀!

等爺爺嫲嫲帶軼賢小主出嚟joint埋我地
好在當日原來軼賢伯伯放假
伯伯咁錫軼賢,專登開車載軼賢出TST!
唔該晒!

等軼賢小主之際叫be爸幫軼賢媽影返幾張相先



一到現場更係第一時間影咗海港城先喇!




雖然X’mas過咗,但一樣係咁多人呀!


軼賢小主第一次出TST睇燈燈

所以雙眼都係不停望住d燈燈

叫極都唔望鏡頭


好開心!
等咗咁耐終於先可出嚟影到聖誕燈飾相喇!


影完相坐低食Dinner
唔出去影相其中一個原因係怕多人
TST無檯食飯
又好彩比軼賢媽Book到位喺海港城食喎
是日晚餐[Panash Bakery & Café]


哩度d麵包出咗名好好味嫁

連食飽飽先出嚟嘅軼賢小主都食到唔停口
自己拎住個包包成個食晒都未夠喉

軼賢媽order
南瓜忌廉湯
煙三文魚天使麵


軼賢小主哩張相個樣好
曳呀!



 

軼賢食完包包指住商場話車車
要出去玩
叫埋be爸陪咗軼賢媽&小主出去影吓相行吓


原來係後面架木車車

d好似用好多個奶樽刷製成嘅X'mas Tree


有好大隻Miffy!

軼賢小主立即走埋去攬住Miffy!

大家食飽飽準備去下一個影相點
前水警總部「1881 Heritage
哩處環境真係好靚呀!


去到影第一張相就落雨喇!
快快手同軼賢小主影返張

+埋爺爺嫲嫲be爸爸

be爸揸機等伯伯有份影

之後仲越落越大雨

被迫要走喇! 真係好掃興呀!

下次一定要再嚟過
***
雖然落雨
但係好在有伯伯車我地返屋企
正因為當晚天雨路滑
落車時又拎住好多嘢!
就係咁....
軼賢媽落車時成個人向前PK!
仲要PK到雙膝頭瘀晒呀!
但係我第一時間唔識疼
只係對be爸講
好在唔係抱住軼賢小主一齊PK!
如果唔係。。。
之後返到屋企仲要比Be爸笑軼賢媽,
話我做咗人阿媽之後真係唔同d
換咗以前,軼賢媽PK完咪只係掛住喊囉
但家陣竟然第一時間諗
好彩冇抱個囡喎!哈哈!
其實我咁諗都好正常遮
雖然有少少不愉快事情發生
但總算今年可以同到軼賢小主去影燈飾吖!

如果可以
軼賢媽希望每年X'mas

都可以一家人去影相&睇燈燈喔!
 
 


  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    睇燈飾真係好開心,年年唔同的燈飾,年年新奇!
    我都係話,趁兩個女仲肯痴我的日子,一定年年同佢地去呢^^
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2010年1月11日下午3:15
      見軼賢小主睇得咁開心!我都希望Samuel會年年都帶軼賢去睇燈燈呀?

沒有留言:

發佈留言