2010年6月3日星期四

終於等到這一天!

 
30/5/2010(星期日)
星期日朝早6點幾
見軼賢未起身,
諗住去個洗手間後再搵周公傾多陣先喇!
 
點知波波又係不停咁追住我,貓貓叫。。。

 
明乎其實嘅 “跟尾貓”
見佢不停擒上嚟要我抱!
唯有 眼瞓到 CC 吓
都抱佢一陣喇!
 
一抱起佢諗吓!諗吓!
好似好耐無同波波剪手&腳甲喎!
一睇,
原來已長得好長喇!
有幾隻貓手指甲仲已經倒生添,
因為佢地d指甲又尖
如果屈返入去倒生嘅話,就會好痛嫁!

 
今次原來一定要我抱係因為呢個原因!
突然間有一點內疚添~~
波波真係好對唔住呀!


 
波波宜家知道Mami唔得閒,
都會好醒目
每朝早都會乖乖坐喺我面前陪我擦面,

入或者見我去洗手間又追住入去搵我
等我望吓佢摸吓佢!



 
其實波波宜家真係好乖嫁喇!
對軼賢又無咗敵意,好多時仲會錫錫軼賢添
可能佢都feel到軼賢對佢好喇!

 
每晚軼賢一入屋又係鞋都未除就掛住餵波波食嘢!


 
大家睇吓哩個Video就會發覺波波同軼賢真係close咗好多呀!
 
 
以前波波一見到軼賢就會走嫁喇!
而家波波會主動走埋去搵軼賢






終於等到您地兩個
和平同處呢一日喇!
真係令軼賢媽開心 又感動呀!
 


  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    共處咁耐, 當然friend 左啦~^^
    但有左軼賢, 你一定少理左波波了@@
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2010年6月8日下午5:40
      波波其實好無耐!

    沒有留言:

    發佈留言