2011年1月26日星期三

回到Aug 2010時





Aug 2010
其實今次要2nd B都plan咗好耐
我們亦都試咗一段幾長嘅時間~
同老公商量完諗住再去搵不育科
總果8月去排期見董醫生,
剛剛醫生放大假~
不過DR好好,一放完假返嚟就覆我~
叫我嚟緊個月m嚟時再去搵佢
去到見董醫生,佢都係叫我地唔好等喇!
不如試IUI(人工受孕)!
其實我知Samuel唔想,(其實有邊個想行呢一步吖~)
咁我叫老公照DR意思去check咗應該check嘅嘢先喇!
結果佢拖吓一日拖吓又一日,
拖到真係下一次m嘅日期~
後來係m嚟當天一check
見到支棒係有色嘅
天呀!我真係唔感相信,
又一次咁幸運可以自然懷孕~
(因為同上一之嘅情況一樣,
又係一見不育科董醫生跟住喺嗰個月就有咗軼賢喇!)
即刻沖入房話比老公知,
be爸當時都唔係好相信,
但係就笑到合唔埋口囉~
仲好得戚咁話,都話唔駛check!
下一步就係狂打電話去診所book check up!
不過最快都要等2-3 weeks
真係心急到飛起吖~

待續~

沒有留言:

發佈留言