2011年1月27日星期四

驚恐一星期



回到Oct 2010時
自從知道有咗,
到排期去見醫生(終於等咗兩個幾星期先可以見DR)
本來等咗咁耐有得DR好開心嫁~
但係一照超聲波,DR同我講個胎好細,
細到聽唔到心跳,
果一刻,大家我都唔識反應,即係點吖?
係咪BB有事吖? DR咩都無講~
只係Book下星期再check吓!

離開診所後,成個人好down!
好驚,又唔知可以點做,
只係好擔心BB有事,
腦海不斷浮現副面諗法
已經叫自己唔好諗喇!
但又Control唔到。
呢一刻心情前所未有咁灰吖!
每一分每一秒都好難捱,
我可以點做??????
呢一星期坐唔安瞓唔著
我同be爸大家都無提起呢件事
驚一講起我就會喊。

一星期過後再去照
幾經辛苦捱過呢個星期
入到去見Dr Yu,大家咩都無講
只係話照咗先好唔好?
當期時嗰一刻真係心都離埋,
一照之下Dr自己睇喇。。。
當期時真係流住眼淚係喥笑(總之就又驚又喜喇!)
希望今次懷孕過程都同上次一樣,
一切順順利利喇!
大小平安~

沒有留言:

發佈留言