2011年3月23日星期三

好驚波波離開我~


波波已經一把年紀,
亦因為咁身體機能亦都開始轉差
係上星期三,
波波突然個頭抬起咗好似唔識放返落嚟咁~


又食唔到嘢
觀察咗一日都係咁
就帶咗波波去睇醫生喇!

首先驗血check咗身體器官邊到出咗問題先~
醫生估波波個頭仔有咁嘅情況,有兩個可能性
一係{中風}又或者有腫瘤
 

驗血report出咗喇!
個腎功能指數唔係幾好
呢樣病老貓嚟講都好普遍
所以DR建議要留院-釣鹽水

好可憐喔!

Mami見到好心痛吖!
真係忍唔住喊咗出嚟~
從小到大波波都無乜病痛
今次要住院~

我知道佢一定係好驚吖!

唯有mami辛苦d日日去探佢喇!
唔好比佢以為我地唔要佢吖~
結果釣咗兩日鹽水後
個腎功能指數已回落返正常水平~



但係醫生再同波波做咗個詳細驗查後
發現係耳道入面有個腫瘤
但係有幾大就唔知
應該係呢個問題導致波波個頭會有咁嘅情況出現~
如果要知詳細情況就一定要照{磁力共震}先可以肯定
就算照咗{磁力共震}知道腫瘤期實都唔可以做得d
因為波波跟本就唔可以承受呢個手術風險
我地同醫生商量過後
決定唔會同佢做手術
錢駛咗唔緊要,最大問題係會有好多後遺症
又或者未完成手術已經支持唔住~

所以依家都係好睇佢嘅腫瘤生長速度同嚟緊健康情況
波波仲有幾耐日子~
我地都唔感諗~



而家波波返咗屋企喇!
暫時情況穩定返小小
佢一返到屋企好開心吖!
好似驚我走咗去咁
行一步 跟一步
又成日要我抱佢~

波波依家都係過一日賺一日
最緊要唔好辛苦~
開開心心咁生活埋餘下嘅日子。




  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    你唔好咁擔心~唔顧自己都要顧住個細的, 心情唔好太過起伏~波波一定無事的, 放心啦^^
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2011年3月25日上午11:11
      我知喇 ! 波波出咗院會好 d ,我唔駛走出走入去探佢,不過波波有事真係令我好擔心,亦因為咁喊咗好多次, Samuel 都叫我唔好咁會影響細 B 。波波年紀大都無辦法,呢 d 事遲早都要面對。
  • SANDY SANDY
    • SANDY
    • 2011年3月24日下午8:31
    波波一定好辛苦 ,點解要佢受啲咁嘅苦 睇完呢段blog我已經忍唔注喊啦 希望上天對波波仁慈啲就算病都唔好要佢咁痛苦 希望有奇積 祝波波早日康服
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2011年3月25日上午11:10
      睇完您嘅回應我都忍唔住喊咗出嚟,奇蹟希望真係有喇 !
      依家波波情況暫時好似好返 d 喇 ! 您有時間嚟探吓佢喇 ! 見多佢幾面吖 ~

沒有留言:

發佈留言