2011年3月24日星期四

妊娠糖尿病



 
星期二健康院打嚟急call我要星期四立即返去見醫生
因為上星期做咗抽血糖測試(即飲糖水)
report出咗話我超錶(即係有妊娠糖尿病~)
OMG!
以為過咗之前兩關安心晒喇! (唐氏綜合症Osisa & 照結構Structure)
點知最無擔心果樣就有問題喇!
原來有咗妊娠糖尿病對
BB及mami
嘅後果係好嚴重嫁
睇完條line先知驚~
依家都唔知點算!
星期一又要去見醫生同謍養師
be爸已經即時停晒我所有junk food,
仲要食得清淡。
不過be爸都要陪我一齊食
佢話當減肥喎~
多謝您吖!
 

B
mami唔會比您有事,
亦認承be爸會節制飲食,
不過都要be爸幫手提醒!
 
 



  • C.K. C.K.
    • C.K.
    • 2011年3月28日下午5:01
    O...emily~~~~小心進食, 養好身子, 可以的話請假安b, 萬事都是b要緊, 考慮下. 等我從今天起用心的力量幫妳祝福妳同bb健健康康先. peggy
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2011年3月28日下午6:14
      多謝您 ! 我會小心飲食嫁喇 !

沒有留言:

發佈留言