2012年7月6日星期五

長沙- Palm Beach

2/7/12 public holiday

Sandy E
wing表姐去大嶼山長沙游水

咁啱
tt姐姐唔放假

可以
joint埋一齊去玩呢~
 


今次真係唔該晒爸爸車我地入東涌吖!

最難得就係爸爸陪埋我地一齊去玩

唔講唔知,今次係爸爸第一次陪軼賢去沙灘渣

因為爸爸真係超級怕熱又怕曬嫁


爸爸怕羞唔肯出鏡

 









不過當日天氣非炎熱

淨係排係大嶼山排隊証上巴士都等了個幾小時

真係幾乎未出發先中暑吖
~

 
其實今次係SANDY E有人介紹佢去呢個 Palm Beach





因為當日係開放日



平時只有
book地方住先可以入內玩嫁~

 


軼賢今次又係雙腳一落沙灘就大叫


後來見到兩個表姐玩得咁開心就忘記了驚驚~

 

之後仲玩到唔願走添
~

 

 





三位洗完白白的小肥豬~ 開始無電喇!

 

希望下次到細佬
b識行時可以帶埋佢一齊去玩先~
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 


  • 博師奶Mrs.blog 博師奶Mrs.blog
    我想小朋友是分得到的,媽媽的愛,跟親朋好友送的禮物及食物大不同啊,不能同日而語! 說真,我也會禁止阿女唔准食糖、唔准隨便接受人禮物,阿女到現在也愛我的多啊!
    孩子愛爸媽,是透過平日生活中的點滴而來..
    我想小朋友是分得到的,媽媽的愛,跟親朋好友送的禮物及食物大不同啊,不能同日而語! 說真,我也會禁止阿女唔准食糖、唔准隨便接受人禮物,阿女到現在也愛我的多啊!
    孩子愛爸媽,是透過平日生活中的點滴而來,當中包括爸媽的噓寒問暖、照顧飲食,還有一齊玩一齊笑一齊傾的美好時光,更有爸媽無條件的接納、鼓勵、支持、及溫暖的擁抱!
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2012年7月13日下午5:05
      您講得啱, 我要對自己同囝囡要有信心先得~

沒有留言:

發佈留言