2013年3月1日星期五

Sheldon 1y9m @ 成長進度表



身高
應該高咗好多
著衫100 size 



體重
應該有28-30


 出牙情況
終於有新發現
上面本身四隻,而家多左兩隻(但未出晒)
下面四隻加兩隻大牙已經出晒
吾怪得之前係咁流口水同咁忟憎喇!




食野情況
午餐同晚餐食固體,
有時食飯有時食粉
食河炒最快趣, 仲可以自己食(15mins內食完)
食飯就睇心情, happy一啖都唔食
要同佢博鬥,最煩係唔識食又要自己食
每日2-3餐奶,每次200ml
好多BB小朋友喺哩個時期巳經飲2餐奶
但我見Sheldon唔算好肥
所以冇cut佢下午茶嗰餐奶


 
最愛食物
今日鐘意,吾代表聽日鐘意
總之,成日要轉新款
粥,粉,麵,飯
總之見大人食乜就要食乜 
食過嫲嫲煮嘅餸
由其是白飯魚煎蛋
煎肉餅,總之鍾意香口嘢
零食
都係餅同生果
超鍾意食生果,幾乎乜生果都食
一見有人切生果就企定喺則邊等人比佢食~
仲未比雪糕佢試,
所以食都唔可以比佢見到
飲品方面
之前完全唔飲水,近排好咗d, 但都係飲得少
好在勁鍾意飲湯,例如老火西洋菜湯, 紅蘿白雪耳湯
1分鐘唔駛,飲晒成碗湯
細佬 - 挑戰1分鍾???? ~  wahkaka




上廁所情況
poo poo - 通常會比指示我地同佢去廁所
尿尿 就仲未識叫去vv
仲未開始幫佢戒片
希望summer時戒到片喇!


瞓覺情況
每天上/下午都會小睡12 (1- 1半鐘)
夜晚
奶咀+毛巾+mami
就可自然入睡
但要陪瞓唔可以行開
否則好快爬返起身
偶然瞓唔著
會拍吓佢或者要抱住一陣先肯瞓
不過都係好偶然
久唔久抱吓Sheldon瞓覺都幾冧ge
瞓著先放床仔
睇電視情況:
鐘意睇Disney Channel 442
鍾意睇廣告, 奶粉廣告
有一次,睇緊一個奶粉廣告
廣告內有以下內容:
小朋友Bear Bear熊大D? 定蜜蜂大D吖?
Sheldon立即彈咗一句,Bear Bear熊
笑到我地差d噴飯~~


學講野及表達情況:進展良好
學識咗講 姐姐” “阿嫲” “爺爺” “阿媽ba。。。
識得要去街時攞定自己對鞋
仲要幫軼賢家姐同mami攞埋
表達方面都係識 拜拜” “請請
最叻係一唔鍾意就 耍手擰頭

 
仲有sheldon識做家務ge
最鍾意幫嫲嫲吸塵
一聽到嫲嫲話要吸塵機
99入房攞出嚟要人比佢吸塵
仲有識拖地~
每次見人拖地都要拖埋一份
攞返佢又會發皮四!





近排鍾意同大過佢嘅哥哥姐姐玩



又鍾意跳舞,不過d舞姿就好好笑,
有機會錄比大家睇喇!

Sheldon 21個月大嘅的情況報告完畢!




  • Yan Yan
    • Yan
    • 2013年3月12日下午7:25
    睇到bb每日咁大, 其實我成日都會好掛住佢細個個樣呀! 媽媽到第2胎會唔會仲係咁呢?
    • Yan Yan
      • Yan
      • 2013年3月14日下午10:33
      yes, super agree, NB bb真係十級令人肉緊呀~~~
  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    30磅著100碼都要飲3支奶HAHA
    我個暟澄依家都係30磅100碼;
    子澄40磅110碼喳:P
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      唔知呀:P 你自己衡量啦;)
  • yLbB ShOp-Phoebe yLbB ShOp-Phoebe
    BB 好得意呀~~
    靚媽買咗春裝俾靚B未呀?
    得閒過嚟我童裝BLOG睇吓啲靚衫啦~~~
    • Red apple Red apple
      我囝快2歲都唔識自己食,因為佢唔鐘意食野呀,好煩呀!
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2013年3月7日下午4:56
        見到佢出緊d大牙就肉痛喇!真係好大隻ge, 吽牙嗰段時間, 連夜晚半夜都痛到喊醒, 真係好悽涼吖!
    • 言語治療師加英文教師Carley 言語治療師加英文教師Carley
      差不多兩歲的小朋友應可以說約50個字/詞語呢,還會開始識講短句子 eg 我要、比我等,看來sheldon要再加油一點!不過也不用太心急的,男孩子說話是會遲一點,家長可多會小朋友傾計,比足夠的語言刺激,或者唱下兒歌..
      差不多兩歲的小朋友應可以說約50個字/詞語呢,還會開始識講短句子 eg 我要、比我等,看來sheldon要再加油一點!不過也不用太心急的,男孩子說話是會遲一點,家長可多會小朋友傾計,比足夠的語言刺激,或者唱下兒歌講故事,遲d返埋n1可能又會好d!做多點口部肌肉運動也會有幫助哩
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2013年3月4日上午11:44
        我以為有軼賢家姐同佢講得多d會學得好d, 其實sheldon呢個階段講嘢, 仲差過家姐1歲嘅時候, 不過近排多咗開口, 唔係單音和疊字喇!係會一輪咀, 不過唔知佢講乜, 依家唔感笑佢, 一笑佢就乜都唔肯講!
    • 博師奶Mrs.blog 博師奶Mrs.blog
      「最煩係唔識食又要自己食」,看來這點也是優點啊!肯嘗試,非常Good ar!!!!
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2013年3月4日上午11:38
        係吖 所以我依家都係佢想學時比佢自己食, 至多拖地囉~

    沒有留言:

    發佈留言