2013年3月18日星期一

新玩意!



唔知係咪個個小朋友都咁鍾意帳幕遊戲ge?
我家的兩姊弟就一定係, 超鍾意玩帳幕遊戲,
平時自創的帳幕,
只係喺Sheldon bb床再加一張毯蓋上面就是他們的帳篷,
姑姐眼見佢地太鍾意玩帳幕遊戲,
特登買了真帳篷回來比呢三位小朋友玩餐飽,
呢個又幾好玩喎, 之前未開, 我以為好細喇!
原來三位小朋友入晒去坐都容納到喎!
真係good!


仲有姑姐仲買咗呢一桶字母玩意,


Sheldon & Foon Foon超鍾意
Sheldon
搶住玩,

攪到整爛咗搵家姐救求~





睇吓您地又會玩幾耐唔玩
~ 哈





  • Little Jessie Little Jessie
    我兩個小朋友都好鐘意玩, 差不多日日都玩呀!
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年3月25日下午12:54
      我阿囡都係要求日日玩, 不過我無日日開, 因為有時開咗收唔返, 所以我唔會因為佢要求而次次都開,要軼賢乖食飯食得快, 我先會開比佢地玩~
  • Carissa mama Carissa mama
    我個仔又係好鍾意帳幕
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年3月21日上午11:32
      會唔會考慮買個同Jayden玩, 佢地真係玩得好開心吖~

    沒有留言:

    發佈留言