2013年3月13日星期三

軼賢5y大成長心情










軼賢不知不覺已經五歲大喇!
自從Sheldon出生後,
軼賢家姐由屋企小霸王
到現在識照顧弟弟及表弟
軼賢確係進步了不少。
 






但情緒上最令mami擔心的
因為近排軼賢會因小事情就會唔開心,
又或者因為不準她做某一樣事情便會哭不成聲的坐著喊~


 


還有不肯說多謝!
因為上月生日的時候,
要求她在收禮物時對人說聲多謝,也不肯講~
要她切自己的生日蛋糕又唔合作,影相都係唔合作! ~
總之,就好似好怕羞咁又唔開心,
再三要求,佢真情喊埋出嚟~
開心嘢遮,點解會咁呢?
 
問她為什麼要這樣?
佢點都唔肯講,
或是未能夠用言語表達呢????






起初家裡的所有人包括mami都很擔心軼賢這個情況~
怕她不開心不快樂,會有不良的影響,
所以都會見她這樣便順從她的,
但近排這個情況愈來愈多嚴重,
常常喊~ 為一d好小事情就喊~




之前軼賢K2上學期完結,
於家長日時與軼賢的班主任談論起她的問題~
老師說也發現到軼賢在情緒上有變化
因為有一次所有同學們寫好生字後都一一去了食茶點
當時只剩下老師與軼賢,
老師見她當時十分焦急,
愈急就愈寫得不好,
老師說當時可能因為單對單望住佢寫
所以又開始情緒不穩
見住軼賢佢又摔手,又偷泣,
老師說當時只好安慰她。
唔駛急,慢慢寫, 等埋您。





原來軼賢老師對佢評價甚高,
在校內她能做到,會守紀、有禮貌、服從 及照顧他人
軼賢亦很主動的,會經常舉手答問題~
老師說軼賢在班內是很乘的一群。




其實軼賢這個行為會令mami不其然在想,
她是否想用這個方式想令更多人關注她順從她?
我不知這個想法對與否!!!
唔知有無家長遇到同樣情況而有解決方法可以提供呢?
應該甚麼辦呢?



  • connie
    connie
    • connie
    • 2013年4月12日下午9:46
    Emily你好
    其實上次留言時只是第一次路過,剛巧本人女兒似乎也有情緒緊張呢樣野!現在家中正裝修,很累很累,我女兒現在3歲半,讀k1,相信裝修過後除了預備考小學,就是全力改善這個性格,到時再與你一起交留下心..
    Emily你好
    其實上次留言時只是第一次路過,剛巧本人女兒似乎也有情緒緊張呢樣野!現在家中正裝修,很累很累,我女兒現在3歲半,讀k1,相信裝修過後除了預備考小學,就是全力改善這個性格,到時再與你一起交留下心得啊!愈來愈發現教養子女多學問,以後有其他問題希望可以向你請教!:)
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年4月19日下午5:33
      Yahoo真係得意?有人留言都無email嘅!好多時都miss咗添
      唔睇返內容都唔知有人留言~
      嘩!您個女K1就同佢預備考小學嘅嘢喇?
      我今年9月已經要同軼賢報小一喇!
      我都好似一舊雲, 唔知要準備D乜! 真係C火喇!
      係我要..
      Yahoo真係得意?有人留言都無email嘅!好多時都miss咗添
      唔睇返內容都唔知有人留言~
      嘩!您個女K1就同佢預備考小學嘅嘢喇?
      我今年9月已經要同軼賢報小一喇!
      我都好似一舊雲, 唔知要準備D乜! 真係C火喇!
      係我要向您請教就真~
  • connie
    connie
    • connie
    • 2013年4月4日下午10:28
    很明顯她是情緒緊張,但為什麼會突然情緒緊張,就是媽媽要做的功課了。有一個可能性,會不會是她對自己要求過高,太著緊別人的眼光。有些孩子自小就很乖,又有很多人讚她乖(不知你女兒的情況是否如此),她就會不自覺..
    很明顯她是情緒緊張,但為什麼會突然情緒緊張,就是媽媽要做的功課了。有一個可能性,會不會是她對自己要求過高,太著緊別人的眼光。有些孩子自小就很乖,又有很多人讚她乖(不知你女兒的情況是否如此),她就會不自覺對自己要求愈來愈高。你不需要太擔心,因為始終細,大把機會可糾正,但我覺得應該正視,應細心觀察她的表現,若情況持續,應問下專業人士的意見。齊加油!
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年4月5日上午11:53
      多謝您的意見!
      唔知阿囡係咪要求高, 但無信心就係真, 因為之前有老師同我講, 佢寫答案時無信心, 明明識都唔感寫同唔感答, 怕答錯, 所以依家做工課都等佢自己做晒先, 做咗唔正確先話比佢知。唔會邊做邊改會令佢更無..
      多謝您的意見!
      唔知阿囡係咪要求高, 但無信心就係真, 因為之前有老師同我講, 佢寫答案時無信心, 明明識都唔感寫同唔感答, 怕答錯, 所以依家做工課都等佢自己做晒先, 做咗唔正確先話比佢知。唔會邊做邊改會令佢更無信心~希望軼賢有改善喇!
  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    5 YEARS OLD 係開始有自我評價, 不再是小孩的兒童時期,佢地未必接受大人的一套,大人可以做的係從旁多加鼓勵或先做好榜樣:例如不要讓她感受到大人同樣焦慮,例如於閒時(可於睡前或共同閱讀後,這些時間心情比較..
    5 YEARS OLD 係開始有自我評價, 不再是小孩的兒童時期,佢地未必接受大人的一套,大人可以做的係從旁多加鼓勵或先做好榜樣:例如不要讓她感受到大人同樣焦慮,例如於閒時(可於睡前或共同閱讀後,這些時間心情比較平伏)以第三者故事描述ELLA現時的情況讓她自己思考第三者有無做錯的地方以後作出研究自我反省;或可以一齊多看有關德育的書本;
    讓佢地有實質的例子作多角度思考,總比大人唔准呢樣果樣,或一切順從意思更加有用;) 太虛幻的如禮貌,分享快樂這些佢地未必明白。
    好似澄豬每次爭野玩,即時大家都喊到拆天了,根本我唔會諗住即時平伏佢地,於警告後仲係咁就會拎走玩具(呢個係因果);但之後一齊睇教科書"一起玩"(ELLA好似都係呢本教科書),佢地會一邊笑一邊舉手話自己做錯左D咩;再爭野玩時我提一提佢地,佢地就會嘗試諗處理的方法!
    學校方面,佢地會開始作出比較,要讓ELLA 知道佢係獨一無二的,就算工作慢點都不用緊張,做好本份就可以了!這些鼓勵的說話不是一朝一夕可以改變佢,媽媽要加油呀^^
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年3月27日上午9:58
      教科書"一起玩"(ELLA好似都係呢本教科書),點解會知道ELLA都係呢本書ge?
      正確, 要佢地知道 要做好本份~
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      我見K1時ELLA 的教科書同子澄一樣, 咁咪估佢K2都係用同一款教科書囉:P
  • 啊魚 FISHSH 啊魚 FISHSH
    Happy family
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年3月18日下午12:43
      Thank you!
  • 博師奶Mrs.blog 博師奶Mrs.blog
    孩子大了,對自己的要求開始高,對身邊人對自己的評價及回應也可能在意了多。我想有時趁軼賢心情好及玩得開心後,邊食邊傾,可能有機會吐到啲答案!當然在日常生活上刻意的留意軼賢反應,加以認同及表示跟她站在同一..
    孩子大了,對自己的要求開始高,對身邊人對自己的評價及回應也可能在意了多。我想有時趁軼賢心情好及玩得開心後,邊食邊傾,可能有機會吐到啲答案!當然在日常生活上刻意的留意軼賢反應,加以認同及表示跟她站在同一陣線,可能有用架!加油!
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年3月18日上午10:38
      我會嘗試用您的方法去幫助軼賢, 多謝您的意見, 很好很有用喔!
  • Yan Yan
    • Yan
    • 2013年3月14日下午10:32
    照顧2個小朋友真係唔易呀.. 依度只可以為媽媽加油, 希望盡快解開軼賢心結!!
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年3月18日上午10:34
      呢喥有媽媽們一齊加油, 已經好開心喇! 我都希望盡快為軼賢解開心結~
  • 田嫂 田嫂
    • 田嫂
    • 2013年3月14日上午10:51
    我有好多朋友有2個小孩嘅都有呢個情況。試下盡量安排多d單對單時間比個女,咁樣佢可能會open up多d。
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年3月14日上午11:50
      您講得啱, 我應該安排多d單對單時間比阿囡, 有時我只係同阿囡一個出街, 佢真係好開心, 成日微微咀咁笑, 可能我地自從有咗shelonon之後都有d忽略咗軼賢~
    • 田嫂 田嫂
      • 田嫂
      • 2013年3月15日上午12:19
      其實要適當分配時間比2個小朋友而佢地又唔扭計真係唔易,不過我相信你一定可以做到。加油
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2013年3月15日下午12:45
      多謝您!我會努力!一齊加油!

沒有留言:

發佈留言