2009年5月13日星期三

2009第二年做MaMa的母親節!

 
10/5/2009(星期日)



 
今日母親節正日,
無諗住特別去邊道慶祝,
因為怕人多,唔知由幾時開始會越來越怕迫,
可能受咗bebe爸爸嘅影響。
 
今朝日一早起身同軼賢小主去咗麥噹噹,
 


因為想換開心樂園餐送多啦A夢嘅公仔,
所以又去咗麥噹噹,今期送多啦美蝴蝶扣。
 



一過手比軼賢小主,多啦美隻翼就斷咗喇!
 

有嘢食就坐定定

不停咁包包包(即是要食麵包)

食完開心拍手

之後去咗遊樂場玩,


 
之從識行,
我都係第一次同軼賢小主去公園遊樂場玩,
軼賢小主去到遊樂場玩幾開心
 

bebe爸爸唔比玩sir滑梯,

 
怕軼賢小主嚇親喎!
(我就覺得佢唔會驚囉!)
我驚佢要我唔停咁同佢sir滑梯好過喇!
 

 
遊樂場真係小朋友放電嘅好地方
 

好叻咩! 要自己落樓梯

幾乎追都追唔切

 
玩咗一陣唔對路,因為太多蚊滋! 要走喇!
 

 
中午例牌同老爺奶奶去自己屋苑度飲茶,
本來想出外食其他,
真係驚等餐飽,
所以無出去同人迫。
 

軼賢小主自己學吉嘢食!





 
軼賢小主 :yummy! yummy! 好味呀!

 
另外軼賢小主大倒退!
 
點解???
 

 
因為喺10個月嗰時巳經識叫媽媽,
反而e家唔肯叫媽媽
 

 
叫軼賢小主講媽媽~
佢一係騎騎笑,
一係望住bebe爸爸叫爸爸
 

 
唔知要點先再叫媽媽呢!
 

 
囡囡點樣都好
媽咪有囡囡您 & bebe爸爸同我一齊過嘅
母親節巳經好滿足!
好開心喇!
 

 
最緊要您健健康康!無病無痛!
 

 
樣就係最好的母親節禮物喇!



  • SkyBlue SkyBlue
    • SkyBlue
    • 2009年6月26日下午9:38
    xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz , xyz , xyz , XYZ ,
    • AS AS
      • AS
      • 2009年5月14日上午11:08
      唉!! 誰叫大少姐未做完功課, 我仲有地方都得無去!! 仲惨!!
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2009年5月14日下午1:34
        明解!明解!
    • AS AS
      • AS
      • 2009年5月14日上午10:49
      下次入城早揚聲!! 我一定做到!!
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2009年5月14日上午10:56
        無 call 您又話唔單聲,到 call 您又唔得閒!玩咩!
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      軼賢小主睇落好大個呀~~
      如果軼賢爸同子澄爸溝埋一齊再拆分開就好了!!
      子澄爸成日同子澄玩危險動作@@ 子澄3個月大時已去公園玩滑涕,依家在家玩倒樹沖@@
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2009年5月14日上午10:46
        好呀 ! 自從識行我都覺軼賢大個咗好多呀 !
        Agreed! 兩者溝埋就 good 喇 !
        倒樹沖 ? 我諗如果同軼賢玩佢一樣喜歡 !haha!
    • Lucas Lucas
      • Lucas
      • 2009年5月13日下午7:46
      你好!好得意呀!
      • Emily Emily

    沒有留言:

    發佈留言