2009年5月1日星期五

自得其樂

 
軼賢小主喺度得閒唱吓歌仔,自由自在講吓BB話!
 
 
 
 
囡囡您講緊咩呀!

  



好鍾意e個video軼賢小主好自得其樂。






人越大就越多唔開心




又或者有好多煩惱同顧慮。




 BB仔就永遠都咁開開心心!無憂無慮。








  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    我想喺佢有新野出之前改少少舊野啫.....否則細b又出世了, 到時唔駛發夢啦~~自己實死硬@@
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年5月5日下午12:00
      咁又唔好咁灰,或者子澄有細 B 陪佢玩,唔會有咁多新攪作呢 !
  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    我的白日夢就係想子澄快d改哂d壞習慣:掉哂d玩具落地下,引人注意時又掉玩具,橫掃枱面的用品,扯人頭髮,盲鐘鐘周圍扯野,鐘意入廚房,洗手間,玩啞令,爬高開電視,大叫,無禮貌,發神經,拍窗,執垃圾放入口,換..
    我的白日夢就係想子澄快d改哂d壞習慣:掉哂d玩具落地下,引人注意時又掉玩具,橫掃枱面的用品,扯人頭髮,盲鐘鐘周圍扯野,鐘意入廚房,洗手間,玩啞令,爬高開電視,大叫,無禮貌,發神經,拍窗,執垃圾放入口,換片好似處理掙扎.....真係發夢無咁早@@
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年5月5日上午11:32
      咁您真係唔好發夢喇 ! 子澄 B 唔再加新嘢您都偷笑喇 !
  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    bb依家成日活喺自己的世界, 又唔受任何野影響~~所以子澄發白日夢時我都唔理佢!! 如果換左係我, 子澄爸實話我痴左邊條根
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年5月5日上午10:24
      子澄媽乜您仲有時間發白日夢咩 !
  • wetwet54 wetwet54
    軼賢小主行得好穩呀! 一路行一路講嘢好可愛呀!!
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年5月5日上午10:22
      係呀行得好好多喇 ! 不過好多時都會行行吓腳軟趺低架 !
      e 家好多嘢講,但係全部外星話 !HAHA!

沒有留言:

發佈留言