2009年5月22日星期五

牙牙學語



welcome70.gif

 
軼賢小主e家成日好多嘢想講,
 
但係好多時真係唔知佢講乜架,
 
軼賢小主仲會唔高興我地聽唔明佢講乜
 
但係聽住佢喺度不停嘅BB話
 
又真係幾開心架
 
因為我發現軼賢小主又大個咗囉
 
d人
 
會覺得到bb大咗不停口
 
不停口咁講嘢!
 
好煩!
 
但至少喺e一刻
 
軼賢小主不停講
 
不停講
 
嘅時候
 
我地成家都係覺得佢講得好得意
 
enjoy
 
咁聽....
 
佢獨有嘅BB話。
 
 
以下喺軼賢小主同bebe爸爸&Mama嘅對話

 
 
內容真係有d九唔搭八嘅對答???哈哈!


  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    仲有,姑媽們提意出街食,99竟然話出街D野唔好食~~~ 真係激死我@@ 出街D野唔好食, 唔通佢煮D野好食咩??????? 傑話, 其實99係以我地為榮,因我地屋企可以容納咁多親友,個新抱同個仔又咁乖,煮野又咁好味,又有工..
    仲有,姑媽們提意出街食,99竟然話出街D野唔好食~~~ 真係激死我@@ 出街D野唔好食, 唔通佢煮D野好食咩??????? 傑話, 其實99係以我地為榮,因我地屋企可以容納咁多親友,個新抱同個仔又咁乖,煮野又咁好味,又有工人幫手.....唔係化~~用我的時間去炫耀???出街食野唔好味的話,佢又成日唻到黃埔叫我同傑同佢出街食飯@@如果次次做節佢都話出街食飯唔好味唻做藉口上我家,我都唔知點算~~
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      嘩!! 講起果次做節真係把鬼火@@ 我都同VC 吐過下苦水@@
      1. 佢根本未經我同傑同意, 一個電話打唻就話: 亞思, 端午做節去你地家,你預備湯及飲品就得架啦(頂,結果我同傑覺得唔夠食,又要煮咖哩又要煮牛腩) ..
      嘩!! 講起果次做節真係把鬼火@@ 我都同VC 吐過下苦水@@
      1. 佢根本未經我同傑同意, 一個電話打唻就話: 亞思, 端午做節去你地家,你預備湯及飲品就得架啦(頂,結果我同傑覺得唔夠食,又要煮咖哩又要煮牛腩)
      2. 成件事我覺得佢唔識尊重我地囉,自把自為;我同傑講,叫佢同99講聲下次如再做節,希望佢先問左我地意見先叫親友上唻!傑反話我我轉頭,話如我唔想應一早拒絕佢(咁佢都通知哂D親友,我拒絕佢咪即係唔比面佢囉,我都係唔想有同樣事情發生啫~~)
      3. 99都無顧及我呢個大肚婆駛唔駛休息,好似全天候要服侍佢地咁@@可能佢一廂情願覺得我個工人搞得掂,又或者咁多人幫手一定搞得掂;喂,大佬呀!廿幾人的飯餸,工人又要湊女,邊得閒搞咁多呀!
      4. 老公叫99唔好打麻雀,幫工人手,佢一句就拒絕左@@結果打左四圈,起身比62打;佢就湊個女去樓下公園;玩一陣又掉返比工人沖澡及餵粥~~(咁即係無幫到手啦~~)
      5. 打麻雀嘈到離譜~~一早講左我同個女瞓架啦~~結果都係要大叫大嚷@@我瞓左十五分鐘被嘈醒,專登起身出廳問個女係咪瞓左覺呀???(最後個女都係瞓得一小時,又被另一位親戚嘈醒)
      6. 成個食飯過程只係點這點那,但自己又無落手幫忙
      7. 預備的餸菜只係掛住佢個62(即傑爺),如果唔係我同傑整咖哩及牛腩,D後生都無啖好食
      8. 叫住99唔好喺上水買雞啦,出唻紅磡買美心現成雞算啦!仲有,千萬不要買白切雞呀(我地唔駛拜神);結果當然係當耳邊風啦@@上水買隻無味雞自己蒸白切雞,仲要有血水滲出~~要由親戚哂鹽落雞粉再蒸去救隻雞(99話佢只識整白切雞,咁就咪鬼整啦 )
      9. 做節前兩日仲要搞到我同傑嘈交,傑又話我實同左人地講佢亞媽D野啦(佢唔鐘意比人知太多家事)喂,咁多宗罪,唔講出唻我會屈屈埋埋變憂鬱症架@@
      10. 當然,成餐飯的過程係愉快的,因作為主人家的我同傑都無出聲,個個有得玩,有得食點會唔高興呀 事後傑仲好開心咁話個個盡興而歸,佢都好開心
      我都希望大家開心,都係果句:我只係希望下次再搞任何節目前,通知我地在先,就算幾忙幾嘈我都唔介意囉~~如99下次再自把自為,我一定同佢講下午約左人,會返唻食晚飯做節囉
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2009年6月4日下午4:53
        嘩 ! 係我就反台都似 ! 仲要大緊肚。采您都有味 !
        見到您 99 都幾嘔血喎 ! 獲獲新鮮獲獲金。
        我咪又係大把火滾野 ! 講都講唔切好難用字表達。有機會出嚟傾 !
        個個老公都唔想比人知自己屋企 d 騎呢野架喇 ! 但係點忍呀 !
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      可能兩個唔係雞或鴨, 而都係醜小鴨(遲d大家一齊變天鵝:p), 大家可能溝通到架喎
      會所個playground因h1n1 closed左, 遲d先開; 唉~~醫院又cut埋陪產, 好慘@@
      等我生完細b再約啦, 依家我真係攰到想死@@
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2009年6月4日下午3:23
        我望都係咁望喇 ~! 大咗變天鵝都好過依家靚,大過變豬扒,不過所有野都係我地自己一雙情願咁諗喎 !
        攰地想 C! 咁您真係要盡量抽時間休息多 d 喇 !
        您 99 有乜理由做節去您屋企攪架 ! 咪遮叫您整 ! 咪理佢..
        我望都係咁望喇 ~! 大咗變天鵝都好過依家靚,大過變豬扒,不過所有野都係我地自己一雙情願咁諗喎 !
        攰地想 C! 咁您真係要盡量抽時間休息多 d 喇 !
        您 99 有乜理由做節去您屋企攪架 ! 咪遮叫您整 ! 咪理佢咁多喇 ! 最好出街食 !
         
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      係呀, 子澄依家識得鬧人, 人地唔明佢講咩又會好炆好惡!! 我會同佢講: 咁你快d識講野同亞媽講囉, 惡咩啫
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2009年6月4日下午1:56
        兩個一模一樣呀! 幾時約佢地出嚟!等佢兩個一齊雞同鴨講喇!
    • wetwet54 wetwet54
      全部有問有答喎!!  勁!!!!!!!!!! 搞笑!
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2009年6月4日上午11:00
        倒返轉軼賢小主問我地就唔識答,因為唔明佢講乜 ?
    • 傑思SEASA 傑思SEASA
      的確好搞笑喎~~佢不停學爸爸講野^^
      • Emily Emily
        • Emily
        • 2009年6月4日上午10:59
        係呀 ! 好攪笑,但有時一輪咀講十幾分鐘,要您應佢,仲會忟你地 d 大人唔明佢講乜 ?

    沒有留言:

    發佈留言