2009年11月16日星期一

18週年!

15/11/2009
今日係軼賢媽&be拍拖18週年紀念
人地話拍拖結婚有七年之癢
軼賢媽同be爸雖然結婚只係短短6年
由拍拖起計巳一齊18年




巳經歷咗兩次七年
三年後又多一個七年
拍拖時得兩個人,真係開心又悠閑
而家呢。。。
都開心,不過係開心地忙碌囉!

拍拖同結婚初期
真係冇乜argue
吾係話特別恩愛
只係吾興正面開火遮
最多味黑面
哈哈哈
但自從呢位小朋友出咗世

argue一定會多咗
 
***
但一見到軼賢小主個開心樣
又自然冇哂事

阿囡argue因您而起
亦因您而停
軼賢小主您嘅威力好強呀!
 


軼賢媽&be爸會經常都會為小朋友而意見不合



想做成功的爸爸媽媽
我地真係要努力學習
 一齊18年,
都清楚哂大家的牲格
日對夜對,冇argue就真係冇乜可能
***
 
軼賢媽&be爸一開始要當父母時,
巳有心理準備係會辛苦,
甚至要為小孩無條件去付出
亦要為小孩安排好未來, 



淨係要做好以上幾點,
巳令父母諗到頭髮都白埋!
希望嚟緊嘅之後的日子一直順順利利,
開開心心,甜甜蜜蜜

可能十幾年後,等小朋友長大時,
希望我們兩老還可以恩恩愛愛,健健康康
有氣有力咁拍住拖去旅行嘆世界喇!
期待中 ~~
 

    • 傑思SEASA
      傑思SEASA
      • 傑思SEASA
      • 2009年11月17日上午10:22
      你地好快會白頭到老了haha
      話咁快就18年, 我識你時都係話拍左拖7-8年之麻:p
      時間過得快得厲害~~
      因個女而嘈<<<哎, 我都經歷唔少了!!
      以前真係一年嘈一次, 依家一星期起碼嘈一次@@
      我等唔到十..
      你地好快會白頭到老了haha
      話咁快就18年, 我識你時都係話拍左拖7-8年之麻:p
      時間過得快得厲害~~
      因個女而嘈<<<哎, 我都經歷唔少了!!
      以前真係一年嘈一次, 依家一星期起碼嘈一次@@
      我等唔到十幾年後才同老公拍拖去旅行,
      下年就要飛啦haha
      • Emily
        Emily
        • Emily
        • 2009年11月17日上午11:21
        係呀 ! 時間過得好快,我自己唔去計都唔知 18 年喇 ! 我兩真的好快白頭到老呀 !
        為個囡嘈,都係攞共識遮,對事唔對人,好快就會無事喇 !
    • Cass
      Cass
      • Cass
      • 2009年11月16日下午10:02
      hi.. 我留言喇.. 係唔係得左好耐呢!! hehe.. 18年真係好難得呀..睇完你呢篇blog之後.. 諗返起你響廁所度同我宣佈你結婚喇.. 呢一刻我真係好記得.. 亦都真係好"登"你開心呀.. (唔知你重記唔記得呢!?) 原來過..
      hi.. 我留言喇.. 係唔係得左好耐呢!! hehe.. 18年真係好難得呀..睇完你呢篇blog之後.. 諗返起你響廁所度同我宣佈你結婚喇.. 呢一刻我真係好記得.. 亦都真係好"登"你開心呀.. (唔知你重記唔記得呢!?) 原來過左6年架喇.. 見到你宜家.. 忙就係忙碌d~不過真睇得出你好開心..好幸福呀 ~~  恭喜晒 ~ 
      • Emily
        Emily
        • Emily
        • 2009年11月17日上午11:21
        係呀 ! 等咗好耐呀 ! 不過喺咁特別的日子,收到您嘅祝福,又幾真 Surprise 呀 !
        更係記得喇 ! 不過諗返都有 d 攪笑,點解會係廁所宣佈自己結婚嫁 ???
        18 年的確唔係一個短的日子,我認識您都唔經唔覺快..
        係呀 ! 等咗好耐呀 ! 不過喺咁特別的日子,收到您嘅祝福,又幾真 Surprise 呀 !
        更係記得喇 ! 不過諗返都有 d 攪笑,點解會係廁所宣佈自己結婚嫁 ???
        18 年的確唔係一個短的日子,我認識您都唔經唔覺快 10 年喇 ! 所有的人和事都係得來不易,係用時間一點一滴咁慮積回來,我會好好珍惜的。
         

    沒有留言:

    發佈留言