2009年11月8日星期日

小風波

31/10/2009(星期六)
今日be爸同嫲嫲繼續要幫伯伯屋企搬屋執嘢
全日流流長有咩好做呢?
諗諗吓過咗荃灣搵婆婆食飯
原先同LULU AUNT 一齊帶住軼賢去咗荃灣先
等be爸過嚟食晚飯
點知等到食飯時間be爸都未攪掂
仲喺伯伯屋企執緊屋
唯有我地食飯先喇!
食完飯又上咗婆婆屋企倒亂檔

軼賢小主近排鍾意唱歌仔

不過無人聽得明d歌詞

兩個都玩得好投入呀



軼賢媽就掛住睇電視
當晚tvb播緊套電影[跟蹤]
唔知大家當晚有無睇呢?
套戲都幾好睇喎!好緊張、不過好殘忍



演員有任達華、梁家輝、徐子珊、邵美琪
睇睇吓原來十點幾喇!


都仲未收到becall
開初諗住唔食飯遮,
點都會接返我地兩母女返屋企吖!
點知。。。
打比be爸。佢叫我地自己歸家喎!

有無攪錯呀???
真係好唔開心呀! 仲有d嬲添!
返到屋企都未見到be
安頓好軼賢小主瞓著成十二點幾先見be爸返到
當時仲嬲緊都無采be
be爸不停同軼賢媽講嘢,
又解釋話:又唔係去咗玩,同屋企人搬屋遮

軼賢媽諗諗吓! 咁又係!
但唔知點解be爸無嚟接我地兩母女嗰一刻
真係好嬲呀!
因為每逢要同軼賢小主出街
如果be爸唔話唔同我地一齊去,
軼賢媽會覺得好無安全感啊!
都係自己無用,單拖攪唔掂阿囡
唔係今次哩件事
軼賢媽自己都唔知原來係咁依賴個老公嫁!
其實咁樣都唔知係好定唔好呢?

 


  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    慘在好似我個鄒生比我寵到鐘意時就做大男人, 唔鐘意時就做小男人呢@@叫佢帶個女去遠d都話辛 苦,我帶子澄去亞公飯局都係一個人搞掂,鄒生自顧自飲酒同傾計,仲有時比面色我睇,怪我好帶個女出去...
    我唔係決..
    慘在好似我個鄒生比我寵到鐘意時就做大男人, 唔鐘意時就做小男人呢@@叫佢帶個女去遠d都話辛 苦,我帶子澄去亞公飯局都係一個人搞掂,鄒生自顧自飲酒同傾計,仲有時比面色我睇,怪我好帶個女出去...
    我唔係決策人,只係一個秘書管家~即咩都關我事@@
    我都想做小鳥依人,但環境唔許可我咁做~~我亦無信心靠個男人一輩子...因做人實在有太多變數了,唔係話佢會變心,而係太多意外會出現了!!當然煮到埋唻的時候,我未必堅到好似小蚊的層面,更加唔希望有任何意外出現 ^^
     
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年11月9日下午6:14
      既然您知道寵壞咗鄒生,咁仲唔停 !
      好明顯 Samuel會比起我重緊張個囡,去邊佢都會要預先知道行程都要去幾耐,才會應承人出唔出席。
      我地都唔慌會帶軼賢去得遠嫁 !點到點還可以。到而家都未試過去全日街,通..
      既然您知道寵壞咗鄒生,咁仲唔停 !
      好明顯 Samuel會比起我重緊張個囡,去邊佢都會要預先知道行程都要去幾耐,才會應承人出唔出席。
      我地都唔慌會帶軼賢去得遠嫁 !點到點還可以。到而家都未試過去全日街,通常最多出去3-4hrs嘅行程就會應承我去!我有好多地方想同軼賢小主去玩都未去過!
      仲咩咁灰呀 !有乜話靠唔靠男人吖!現今社會,d男人唔駛靠女人巳經係萬幸喇!
  • 傑思SEASA 傑思SEASA
    咁當然唔好啦~~雖然依家我覺得自己算係幸運的一群, 但我成日居安思危,尤其每次保險公司問我對將來有咩保障自己時, 我好大聲咁話有哂計劃: 我死先的話, 有三份保險留比父母及兩個女; 老公死先的話, 政府會比舊錢我..
    咁當然唔好啦~~雖然依家我覺得自己算係幸運的一群, 但我成日居安思危,尤其每次保險公司問我對將來有咩保障自己時, 我好大聲咁話有哂計劃: 我死先的話, 有三份保險留比父母及兩個女; 老公死先的話, 政府會比舊錢我地, 再唔係就買左層樓, 點都餓唔死我同兩個女~~
    亦可能我慣左自己帶子澄出入, 老公放工唔定時~~除非老公去左玩, 否則我無咩怨言(但佢仲厭我有怨言@@) 今次你老公又真係無做錯, 就算佢真係要去玩, 我知佢一定只係偶然出去應酬聯誼, 你揀的老公已好生性, 又顧家了!! 
    依家對於我唻講, 一家人身體健康就最重要! 
    • Emily Emily
      • Emily
      • 2009年11月9日下午2:49
      嘩 ! 您都好勁遮,您好似有 d 做咗男人 & 一家之主嘅角色喎 !
      但係,識唔識諗真係 都不是一朝一夕就改變到嘅事嚟 !
      所以我一直以為自己好硬正,反過來原來唔係 ?
      又例如我一直以為您係小鳥依人,原來您..
      嘩 ! 您都好勁遮,您好似有 d 做咗男人 & 一家之主嘅角色喎 !
      但係,識唔識諗真係 都不是一朝一夕就改變到嘅事嚟 !
      所以我一直以為自己好硬正,反過來原來唔係 ?
      又例如我一直以為您係小鳥依人,原來您先係一家之主嘅決策人?是嗎 ?
       
      其實我唔係唔想自己帶軼賢出街,而係我真係無咁好體力,所以有d 男人都喜歡另一半去依賴佢,哩 d 咪係大男人囉 !
       

沒有留言:

發佈留言